Ο Sebastien Ogier σημείωσε την 5η του νίκη σε επτά αγώνες στο WRC, με την VW να προσθέτει ακόμα ένα 1-2 στο ενεργητικό της.
Μετά από ακόμα μία πειστική εμφάνιση, ο Sebastien Ogier σημείωσε την 5η του νίκη σε επτά αγώνες στο φετινό Πρωτάθλημα του WRC. Ο Γάλλος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, μπορεί να “καθάριζε” και τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα τις ειδικές εκκινώντας πρώτος, αλλά παρόλα αυτά κατάφερε να σημειώσει μία πειστική νίκη. Βέβαια, σε αυτόν τον αγώνα υπήρχαν σημεία που ο Ogier είχε πλεονέκτημα εκκινώντας πρώτος, αφού αρκετά πληρώματα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τη σκόνη που λόγω των χαμηλών ανέμων υπήρχε στον αέρα, μειώνοντας την ορατότητα. Όμως, όλα αυτά είναι λεπτομέρειες, αφού ο δύο φορές Πρωταθλητής ήταν απλά ταχύτερος όλων.
Το Ράλλυ Πολωνίας, βέβαια, αποτέλεσε ακόμα έναν εξαιρετικό αγώνα για τη VW, που δια χειρός Andreas Mikkelsen κατάφερε να σημειώσει ακόμα 1-2 πιστοποιώντας την ανωτερότητα της έναντι του συναγωνισμού. Ο νεαρός Νορβηγός προσπάθησε να πιέσει τον Ogier, ενώ έδωσε και μάχη με τον Εσθονό Ott Tanak με το Ford Fiesta WRC. Ο τελευταίος ήταν και η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, αφού αρχικά βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα, ενώ ήταν ανταγωνιστικός στο μεγαλύτερο μέρος καταφέρνοντας στο τέλος να κατακτήσει το τρίτο σκαλί του βάθρου. Μάλιστα, η 3η θέση κρίθηκε στην τελευταία ειδική, αφού μόλις ένα δευτερόλεπτο χώριζε τον Tanak από τον Jari Matti Latvala! Όμως, ο Φινλανδός στην προσπάθεια του να κερδίσει τον Εσθονό βγήκε από το δρόμο τραυματίζοντας το εμπρός μέρος του Polo WRC. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δεχθεί ποινή χρόνου επειδή καθυστέρησε να επιστρέψει στο σέρβις και εν τέλει να χάσει ακόμα μία θέση και να τερματίσει 5ος, πίσω από τον Hayden Paddon.
Ο νεαρός Νεοζηλανδός, μπορεί να μην κατάφερε να επαναλάβει τις επιδόσεις που είδαμε στη Σαρδηνία, αλλά παρόλα αυτά ήταν ανταγωνιστικός και ταχύτερος από τους ομόσταυλους του στη Hyundai. Ένας από τους κύριους λόγους, ήταν ότι ρίσκαρε με τα ελαστικά του, ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική από τους Neuville και Sordo. Ο Βέλγος όλο το τριήμερο ήταν μακριά από την κορυφή, ενώ την τελευταία ημέρα κατάφερε να τουμπάρει το i20 WRC, αλλά ευτυχώς για τον ίδιο χωρίς καταστροφικό αποτέλεσμα, καταφέρνοντας να τερματίσει 6ος. Ανάμεσα στα Hyundai είδαμε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και τον Robert Kubica, ο οποίος φυσικά αποθεώθηκε από τους συμπατριώτες του. Όμως, η τύχη δεν ήταν με το μέρος του, αφού ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην τελευταία ε.δ. είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει μία θέση και να τερματίσει 8ος. Με αυτόν τον τρόπο, στην έβδομη θέση της γενικής σκαρφάλωσε ο Kris Meeke με το Citroen DS3 WRC. Ο Βρετανός εμφανίστηκε σαφώς επηρεασμένος με το ατύχημα του στο shakedown του αγώνα και ήταν εκτός συναγωνισμού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Στο ίδιο κλίμα κινήθηκε και ο Μads Ostberg, τερματίζοντας μόλις ένατος και ολοκληρώνοντας ένα κακό τριήμερο για την ομάδα της Citroen. Τέλος, εντυπωσιακή ήταν η επίδοση του Esapekka Lappi στην κατηγορία WRC2, ο οποίος όχι μόνο επικράτησε με το Skoda Fabia R5, αλλά αποδείχθηκε ταχύτερος από οδηγούς με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC και ουσιαστικά δικαιώνοντας ακόμα μία φορά όσους τον θεωρούν “the next big think” στο WRC._Π.Τ.