top icon
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Οι Έλληνες

Όλοι ίσοι, όλοι υπέροχοι Έλληνες αγωνιζόμενοι και όσοι παρόντες στον επετειακό αγώνα, τοποθετούνται για πάντα και στην καρδιά του θεατή υπεράνω επιδόσεων. Ο Σ.Χ. «ξεφυλλίζει» τον σχετικό πίνακα και σχολιάζει…

Υπεραξία στις ελληνικές συμμετοχές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, από όσους πραγματικούς ερασιτέχνες, όπως στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι Έλληνες αγωνιζόμενοι. Συνδυασμοί που συμμετέχουν με γνώση και σεβασμό στην 70χρονη διαδρομή του αγώνα.

Ζητούμενο, η διασκέδαση τους, καταθέτοντας τη σοβαρότητα που απαιτείται, συνδεδεμένη άλλωστε με το τρελό κόστος για μια ιδιαίτερα δύσκολη αγωνιστική άσκηση σε γοητευτικό περιβάλλον.

Τους μετράμε 40!

Οι ελληνικές συμμετοχές είναι 20 και ψάχνοντας στο άψυχο excel, αφού καταφέρεις να το ανοίξεις για να το επεξεργαστείς, ως ένα δείγμα για εξετάσεις αστροφυσικής, βρίσκεις κοσμήματα που δεν φιγουράρουν στα ειδικά δελτία Τύπου…

Οι συνήθεις ύποπτοι, οι Πρωταθλητές, οι ικανοί και για διεθνές παιχνίδι, με τα φώτα της δημοσιότητας επάνω τους. Όπως οι Σερδερίδης, Τσουλόφτας, Αθανασούλας, Κεχαγιάς, Ρουστέμης, Βελάνης, Καρέλης και Φιλιπίδης με τους συνοδηγούς τους. Αντίστοιχο όμως ενδιαφέρον και για τις ελληνικές  συμμετοχές της βάσης. Σε έναν αγώνα που έγραψε την ιστορία του, με υπεραξία από τον Έλληνα ερασιτέχνη οδηγό αγώνων.

Προσοχή. Πρόκειται για εξαιρετικούς, που επιβάλλεται να περιμένεις να χειροκροτήσεις.

Ο Γιώργης και άλλοι

Ο Γιώργος Βασιλάκης επιστρέφει στο ΡΑ, έχοντας επιστρατεύσει για το δεξί μπάκετ τον Θοδωρή Χατζηθεοδωρίδη και εδώ έχουμε δυο gentlemen κάτω από την ίδια στέγη.

Με το γνωστό Fiesta που λατρεύει ο κ. Γιώργος και ειδική μεταχείριση από το Car Center που λατρεύουν τον οδηγό. Το σίγουρο, όλοι αυτοί οι πολύπειροι θα απολαύσουν τον κ. Θόδωρο, με ικανότητες και ήθος που σπάνια προκύπτει ως συνδυασμός, όπως και οι αρχές του, απόλυτα ταυτισμένες με του οδηγού και με των Καρανικόλα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Σε ποιότητα είναι αντίστοιχο το σχόλιο για τον Μάριο Ξανθάκο και τον Νικόλα Καραθανάση με την EMC Fabia R5. Έχουν δουλέψει, ο Μάριος φυσιολογικά έχει και το χώμα και χωρίς αμφιβολία εδώ θα λειτουργήσει και η στόφα του Πρωταθλητή που τους διακρίνει. Ο Μάριος, πριν 12 μήνες πήρε γεύση ΡΑ με τον τρόπο τον σωστό, δίπλα στον Professor Zivas, οπότε δίδαξαν διαχείριση του» 00» και όχι μόνο… Ο Νικόλας, σεμνός και ενθουσιώδης.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Τι άλλο;

Το ελληνικό ενδιαφέρον, αντίστοιχο και στην κατηγορία Rally3, όπου οι λαμπεροί, οι Πρωταθλητές, Νώντας Καρανικόλας και Θέμης Χαλκιάς με τους συνοδηγούς τους Κακαβά και Κομνό, αντίστοιχα σε Fiesta και Clio, έχουν  εξαιρετικούς σωματοφύλακες.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Οι gentlemen, Γιώργος ΔελλαπόρταςΒαγγέλης Παναρίτης με Ford στη Fiesta, ένα Rally3-κούτα, που υποστηρίζει η SV motor του Σπύρου Βασίλειου. Ο regularity champion έχει πλέον χιλιόμετρα στο χώμα και την απαιτούμενη ευφυΐα για τη διαχείριση ενός αγώνα που συχνά είναι όπως το πόκερ, οπότε εκτός από τον Αργείτη έχει και κρυφούς άσσους. Αγώνας που εξελίσσεται και σε σκάκι, για ένα πλήρωμα με παρανομαστή την αρχοντιά τους.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Στην ίδια κατηγορία

Οι Σπύρος Γαλεράκης-Κώστας Σούκουλης, στη δική τους Fiesta, έχουν την υποστήριξη της Davanti, με υπεραξία από το Car Center.

O Σπύρος, του «Πανεπισημίου Αποστόλης Μακρής», με συνολικά professors τους Νίκο Ζάχο-Γιώργο Καμιτσάκη που διδάσκουν και σκέψη, έχει την ποιότητα και το τσαγανό για να αξιοποιήσει τον κολοσσό δίπλα του. Ο Κώστας δεν συμμετέχει για να διδάξει, ούτε για να εισπράξει, ούτε βέβαια για να προβληθεί, αλλά για να υποστηρίξει την προοπτική. Απλά, γιατί αυτός είναι ο κ. Κώστας Σούκουλης.

Εθνική κατηγορία…

Τα Rally4 και κυρίως τα R2 όπως τα 208 και Fiesta, μπορείς να τα χαρακτηρίσεις και ως η συνέχεια των θρύλων της Toyota. Των Starlet, Yaris και Corolla, στις κατηγορίες Α5 και A6.

Το αυτοκίνητο του ερασιτέχνη-Πρωταθλητή εθνική υπόθεση, με ατού την Toyota-Κασιδόπουλος και την Toyota Ελλάς.

Το κόστος βέβαια δεν συγκρίνεται και για αυτό άλλωστε δεν έχουμε μια ντουζίνα από 2WD της Peugeot, της Opel και της Ford στην επετειακή έκφραση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις…

Διαβάζοντας αντίστροφα, όντας λάτρεις της ιαπωνικής σχολής με απόδειξη, κατατάσσουμε στην κορυφή των συναισθημάτων, τους Χάρη Καλτσούνη-Ανδρέα Περίδη, με απόδειξη και του συνηθισμένου πλέον, «ότι σε πληγώνει, σε πεισμώνει». Με Opel Corsa Rally4 ο record man σε συμμετοχές, με σταθερή αξία δίπλα του.

Gentleman driver συνέχεια και ο Adcanell επιμένει και συνεχίζει με τον τρόπο το σωστό, επιλέγοντας το EMC 208-R2. Ένα έξυπνο αυτοκίνητο-πολυνίκης. Δίπλα στον κ. Κανελόπουλο, ο Παναγιώτης Χαλάτσης στο πρώτο του ουσιαστικά ΡΑ-WRC. Τα περί εκπαιδευτή, κρίνονται σχόλια-υπερβολές στα social media, για έναν σεμνό άνθρωπο, εξαιρετικό οδηγό και μέχρις εκεί.

Σεμνοί, καθρέπτης του πραγματικού ερασιτέχνη, με το χαμόγελο σήμα κατατεθέν και με υπεραξία από τη συνεπή παρουσία του οδηγού στο Πρωτάθλημα, οι Θοδωρής, Τέο Καλαμαράς-Δημήτρης Λαμπράκης με το Peugeot 208 Rally4. Όπλο της «foxLine solutions» και στήριξη από την clevermedia του οδηγού, που ζει τη στιγμή σοβαρά, αλλά και χαλαρά, όπως ελάχιστοι.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Είδηση

Δεν ανησυχείς, είσαι ασφαλής. Μάλιστα, εκτοξεύεται το ενδιαφέρον όταν ο αστυνόμος Γιάννης Πλάγος παίρνει το αθώο όπλο του όπως είναι η SV Ford Fiesta Rally4 του κ. Σπύρου Βασιλείου, ενώ το μπάκετ του συνοδηγού κοσμεί ο OMAΘ Αλκέτας Ρέντης. Συνδυασμός με την κλάση και βέβαια την ταχύτητα, ώστε να σπάσουν το σκληρό men to men ανάμεσα στους «Γάλλους» με τα 208. Εδώ ο Έλληνας σχολιαστής με ευαισθησία στον Έλληνα αθλητή έφερε 6άρες και στους Ad-Momentum Racing by V.T.P.προσθέστε τους EMC Χατζημάρκο-Τσαούσογλου και τους Peugeot-Γκάλλο, Λευκαδίτη-Βαγγέλη Άκρατο. Κίνηση μόνο εμπρός, δύναμη από χαμηλά σε ισορροπία με το μεγάλο σχετικά βάρος, χαλασμένοι οι δρόμοι στο πέρασμα τους, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με σκληροτράχηλους. Ταχύτατοι και δεν θα απορήσουμε αν η τακτική βγάλει νικητή σε μια κατηγορία ελληνική υπόθεση.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Η ευχή για τον τερματισμό σε αγώνα με SR δεν συνδέεται με συνειδητοποιημένους Έλληνες αγωνιζόμενους όπως όσοι πιστοί. Καλή διασκέδαση λοιπόν τόσο για τους Ούλα-Tέζα, όσο και για αυτή την παρέα των gentlemen, οι σημαιοφόροι μας._ Σ.Χ.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ