top icon
Επικαιρότητα

2λιτρος ντίζελ με 272 ίππους και DSG κιβώτιο 10 σχέσεων από την VW

Δύο ακόμα πολύ σημαντικές νέες τεχνολογικές κατακτήσεις αποκάλυψε σήμερα η γερμανική εταιρεία.

Δύο ακόμα πολύ σημαντικές νέες τεχνολογικές κατακτήσεις αποκάλυψε σήμερα η γερμανική εταιρεία.

Στα πλαίσια μιας ειδικής παρουσίασης με θέμα τις επερχόμενες τεχνολογίες της, το οποίο και πραγματοποιήθηκε «εντός έδρας» στο Wolsfbrug της Γερμανίας, η VW έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία ενός νέου 2λιτρου πετρελαιοκινητήρα, αλλά και τις τεχνολογικές περγαμηνές του ολοκαίνουργιου DSG κιβωτίου της. Σε ότι αφορά στον πρώτο, πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο το οποίο «πατά» σε εκείνο του νέου Passat (ΕΑ288) αποδίδοντας 14% επιπλέον ισχύ. Έτσι, χάρη στην προσθήκη ενός ηλεκτρικά ελεγχόμενου υπερτροφοδότη δύο σταδίων, νέου συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, αλλά και συστήματος commonrail με πιεζοηλεκτρική βαλβίδα που λειτουργεί με πίεση που αγγίζει τα 2500 bar, η ισχύς «σκαρφάλωσε» στους 272 ίππους, τιμή που υπερβαίνει κατά 10 ίππους ακόμα και εκείνης του 3λιτρου V6 κινητήρα ντίζελ που κινεί σήμερα το VW Touareg. Προς το παρόν, ωστόσο, η γερμανική εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα την τιμή της μέγιστης ροπής που ο εν λόγω κινητήρας επιτυγχάνει.

Επιπρόσθετα, η VW έδωσε στη δημοσιότητα επιπλέον στοιχεία αναφορικά με το νέο 10τάχυτο DSG κιβώτιο της, το οποίο αναμένεται να μπει στη γραμμή παραγωγής το 2016. Διαθέτοντας την κωδική ονομασία DQ511, το νέο αυτό κιβώτιο βασίζεται στο γνωστό DSG 6 speed κιβώτιο και όχι στο 7τάχυτο ξηρού κάρτερ, επιτυγχάνοντας ακόμα καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Στα σημαντικότερα ατού συμπεριλαμβάνεται και η ικανότητα του να διαχειρίζεται ακόμα πιο υψηλά ποσά ροπής, που αγγίζουν τα 550 Nm. Το εν λόγω κιβώτιο συνεργάζεται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση, καθώς και με το «ήπιο» υβριδικό σύστημα της VW, το οποίο επιτρέπει το σβήσιμο του κινητήρα όχι μόνο όταν το όχημα βρίσκεται ακινητοποιημένο στην κίνηση, αλλά και στην περίπτωση που το τελευταίο κινείται με υψηλές ταχύτητες και ο οδηγός σηκώσει, έστω και στιγμιαία, το πόδι του από το γκάζι._Χ.Α.

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ