top icon
Αγώνες

WRC: Η ώρα της κρίσης για τη Citroen

Οι επόμενοι τρεις αγώνες σύμφωνα με τον επικεφαλής της Citroen Racing Yves Matton, θα είναι πολύ σημαντικοί για το μέλλον των Kris Meeke και Mads Ostberg στην ομάδα.

Δεν είναι μυστικό ότι στην Citroen είχαν περισσότερες προσδοκίες από τους Kris Meeke και Mads Ostberg για τη φετινή χρονιά. Το 2014 είχαν αμφότεροι την ευκαιρία να οδηγήσουν με πλήρη εργοστασιακή εμπλοκή σε όλους τους αγώνες του θεσμού, όπου και αποκόμισαν σημαντικές εμπειρίες, με αποτέλεσμα στο γαλλικό στρατόπεδο να περίμεναν καλύτερες επιδόσεις και από τους δύο. Αντίθετα, περισσότερο έχουν προβληματίσει παρά εντυπωσιάσει τον επικεφαλής της Citroen Racing Yves Matton. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι πριν την Φινλανδία έχουν αποφασίσει μία διαφορετικού είδους στρατηγική, αναφορικά μέχρι και την Αυστραλία. “Πριν από το Ράλλυ της Φινλανδίας, συζητήσαμε και αποφασίσαμε μία διαφορετικού είδους στρατηγική για τον σκανδιναβικό αγώνα, αλλά και αυτούς που ακολουθούν σε Γερμανία και Αυστραλία. Αφήσαμε στους οδηγούς μας την ελευθερία να επιλέξουν τη δική τουε στρατηγική. Αυτό αποτελεί έναν διαφορετικό τρόπο λειτουργίας”, είπε ο Matton και συνέχισε: “Πριν από τους αγώνες, κάνουμε μία συνάντηση όπου και μου αναφέρουν τη στρατηγική που έχουν στο μυαλό τους, και αφού την αναλύσουμε αποφασίζουμε αν μπορούν να την ακολουθήσουν ή όχι. Τώρα, θα ακολουθήσω αυτό το νέο σχέδιο και θα πάρω τις αποφάσεις μου μετά την Αυστραλία”.

Πολλοί θεωρούν πως η έξοδος του Meeke στη Φινλανδία και ενώ ήταν 3ος, έβαλε ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες του Βρετανού για να ανανεώσει το συμβόλαιο του με την Citroen και τη νέα χρονιά. Αντίθετα, ο Matton επιμένει ότι τίποτα δεν είναι αποφασισμένο: “Αυτή τη στιγμή δεν έχω την παραμικρή ιδέα ποιοι θα οδηγούν για εμάς την επόμενη χρονιά. Δεν είμαι έτοιμος να πάρω οποιαδήποτε απόφαση. Έχουμε ακόμα καιρό μπροστά μας και δεν αισθάνομαι πίεση”.

Το σίγουρο είναι ότι οι δύο οδηγοί της ομάδας είναι αυτοί που αισθάνονται πίεση. Ο Meeke έχει μία σειρά από πολύ άσχημα αποτελέσματα, και συγκεκριμένα μετά από έξοδο, με αποτέλεσμα να “τσαλακώσει” την εικόνα του μετά τη νίκη του στην Αργεντινή. Παρόλα αυτά, ο Βρετανός είναι αποδεδειγμένα ταχύτερος από τον Ostberg και ένας από τους λίγους οδηγούς που υπό συνθήκες μπορεί να συναγωνιστεί τους οδηγούς της VW. Στην αντίπερα όχθη, ο Νορβηγός αποδεικνύεται ότι είναι ικανός να προσφέρει βαθμούς στην ομάδα του, αλλά δεν διαθέτει την ταχύτητα που θα τον φέρει στην κορυφή. Ο ίδιος δηλώνει ότι αυτό που θέλει είναι μία πολυετή συμφωνία με ομάδα, έτσι ώστε να προσηλωθεί στο στόχο του, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πλέον μετράει σχεδόν μία πενταετία πλήρους εμπλοκής στο θεσμό και ουσιαστικά δικαιολογίες δεν υπάρχουν.

Πάντως, το έργο του Matton δεν είναι εύκολο. Και ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει πληθώρα οδηγών που αποδεδειγμένα έχει αποδείξει ότι διαθέτει την ταχύτητα να επαναφέρει την Citroen στο δρόμο των επιτυχιών. Αν θέλετε την προσωπική μας εκτίμηση, ο επικεφαλής της Citroen Racing σκέφτεται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να επενδύσει σε νέο και ταλαντούχο οδηγό (τουλάχιστον στο ένα αυτοκίνητο), αντί σε κάποιον έμπειρο που δεν διαθέτει την ταχύτητα να διεκδικήσει τη νίκη._Π.Τ.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ