Ένας χρόνος πέρασε από την πρεμιέρα της M4 Coupe και οι Γερμανοί παρουσιάζουν μια ακόμα πιο «καυτή» και τεχνολογικά προηγμένη εκδοχή της.
Η νέα Μ4 GTS είναι ένα κουπέ που, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, προορίζεται τόσο για χρήση σε δημόσιους δρόμους όσο και για… απολαύσεις σε «κλειστές» ασφάλτινες διαδρομές. Ακολουθώντας τα χνάρια θρυλικών μοντέλων του παρελθόντος, όπως η Μ3 GTS του 2010 αλλά και η Μ3 CRT του 2011, η νέα GTS εισάγει για τους φανατικούς λάτρεις της σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την «απλή» Μ4, με αγωνιστικές καταβολές, ασφαλώς, με σημαντικότερες εκείνες που αφορούν την ισχύ, το ντιζάιν και την εξοικονόμηση βάρους.
Παρ’ ότι πρόκειται για μια πρωτότυπη εκδοχή του γερμανικού κουπέ, βέβαιη πρέπει πλέον να θεωρείται η… μεταμόσχευση των νεοτερισμών της, σε σύντομο χρονικό διάστημα, στα μοντέλα παραγωγής. Σχεδιαστικά, σημείο αναφοράς αποτελούν η ευμεγέθης αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία, όπως και το εμπρός καπό, είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα, το ρυθμιζόμενο splitter στο εμπρός μέρος και φυσικά οι… προκλητικές ζάντες (19 και 20 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα), οι οποίες, ειδικά για την περίσταση, πάνε… πακέτο με τα ελαστικά τύπου Sport Cup 2 της γαλλικής Michelin σε διαστάσεις 265/35 και 285/30.
Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο γνωστός 3λιτρος straight-six twin turbo κινητήρας των Γερμανών, ο οποίος ενσωματώνει, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το safety car του πρωταθλήματος MotoGP, επιπρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα από τα… κανονικά στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου αλλά και του υπερσυμπιεστή. Την ίδια στιγμή, ικανές ποσότητες νερού ψύχουν τον αέρα που κινείται προς την εισαγωγή του κινητήρα με τρόπο πιο αποτελεσματικό σε σχέση με τους παραδοσιακούς εναλλάκτες θερμότητας (intercoolers), σύμφωνα πάντα με τα όσα ισχυρίζονται οι δημιουργοί του συγκεκριμένου συστήματος. Αξίζει να προσθέσουμε πως η ποσότητα του νερού αποθηκεύεται σε ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5 λίτρων, το οποίο έχει εγκατασταθεί στο χώρο φόρτωσης, μαζί ασφαλώς με τους απαραίτητους αισθητήρες και φυσικά μία ειδικά εξελιγμένη τρόμπα. Ποιο το αποτέλεσμα; Σύμφωνα με την BMW, αφενός η αύξηση της αποδιδόμενης ισχύος και ροπή, αφετέρου η μικρή μείωση των εκπομπών ρύπων και της μέσης κατανάλωσης. Προς τα παρόν, πάντως, επίσημα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες, μέχρι και αυτή τη στιγμή, πληροφορίες, η αύξηση τόσο της ροπής όσο και της ισχύος θα κυμαίνονται με την «προσθήκη» της συγκεκριμένης τεχνολογίας πολύ κοντά στο 8%._Χ.Α.