Πρώτη ευρωπαϊκή παρουσίαση στη Βιέννη για τη νέα γενιά της Mercedes B-Class, που παίρνει πλέον τη θέση του υπάρχοντος μοντέλου στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.
Πρώτη ευρωπαϊκή παρουσίαση στη Βιέννη για τη νέα γενιά της Mercedes B-Class, που παίρνει πλέον τη θέση της υπάρχουσας στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.
O σχεδιασμός του αυτοκινήτου έχει ως πρότυπό του το «BlueZero Concept», ενώ από πλευράς μηχανικών συνόλων για το νέο μοντέλο των Γερμανών προβλέπονται δύο κινητήρες βενζίνης και δύο diesel. Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης θα είναι τετρακύλινδρα των 1.6 λίτρων, με ισχύ 122 και 156 ίππων αντίστοιχα. Οι κινητήρες πετρελαίου έχουν χωρητικότητα 1.8 λίτρων, με απόδοση 109 και 136 ίππων αντίστοιχα.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 4.359 χλστ.
Πλάτος: 1.786 χλστ.
Ύψος: 1.557 χλστ.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
1.6 βενζίνης, ισχύος 122 PS, με 20,4 χλγμ. ροπής
1.6 βενζίνης, ισχύος 156 PS, με 25,5 χλγμ. ροπής
1.8 diesel, ισχύος 109 PS, με 25,5 χλγμ. ροπής
1.8 diesel, ισχύος 136 PS, με 30,6 χλγμ. ροπής
Στην Ελλάδα αναμένονται όλες οι εκδόσεις, οπότε ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα σύνολα βενζίνης, το ποιο θα επικρατήσει θα κριθεί από την τιμολογιακή πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας και συγκεκριμένα από τη μεταξύ των δύο μοντέλων διαφορά στην τιμή.
Τα δεδομένα που κάνουν λόγο για ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο επιβεβαιώνονται από την πρώτη κιόλας επαφή με τη νέα B-Class. Οδηγός και συνοδηγός έχουν άπλετο χώρο στο αναβαθμισμένο εσωτερικό, ενώ οι δύο πίσω επιβάτες (ο τρίτος θα αντιμετωπίσει πρόβλημα λόγω του υπερυψωμένου κεντρικού τούνελ -θα ακολουθήσει τετρακίνητη έκδοση) θα εκτιμήσουν την ψηλή οροφή, τη στιγμή που ο χώρος αποσκευών με 488 λίτρα κρίνεται απόλυτα ικανοποιητικός.
Οδηγικά, η B-Class δεν είναι υπερβολή να πούμε πως μεταμορφώθηκε: το σύστημα διεύθυνσης απέκτησε την αίσθηση που του έλειπε, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει στο αμάξωμα να κινηθεί και σε σβέλτους ρυθμούς, όσο τουλάχιστον αφήνει κάθε κινητήρας. Και ειδικότερα μιλώντας για τη μικρότερη έκδοση (180) τα αποθέματα ισχύος δείχνουν οριακά για το ογκώδες αμάξωμα, αναγκάζοντας τον οδηγό συχνά να καταφεύγει στο πολύ καλό εξάρι μηχανικό κιβώτιο, κάτι που δεν ισχύει για την Β200 η οποία με 156 ίππους και 25,4 χλγμ. ροπής μόλις από τις 1.250 σ.α.λ. αποδεικνύεται η σωστή λύση. Περισσότερα ωστόσο στο τρίτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου, οπότε και η έλευση την νέας B-Class στην ελληνική αγορά._Ε.Ξ.