Παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους το μικρότερο σπορ αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας
Tι είναι το C2; Δίθυρο C3, αντικαταστάτης του Saxo ή το νέο μικρό της Citroen, τέλος πάντων. Σίγουρα όμως όχι το μικρότερο, γιατί αυτό (το C1) ακόμα ετοιμάζεται, σε συνεργασία με Peugeot και Toyota.
Άλλωστε, μετά τα C3 και Pluriel, η επόμενη λογική συνέχεια για Citroen δε θα μπορούσε να ήταν άλλη από το C2. Kαι αυτό γιατί έλειπε μια τρίθυρη έκδοση, για να συμπληρωθεί η γκάμα των εκδόσεων που καλούνται να αντικαταστήσουν το Saxo, του οποίου η παραγωγή έχει σταματήσει. Kενό που πρόκειται να καλύψει το εν λόγω αυθυπόστατο μοντέλο, αναμιγνύοντας τη διαφοροποιημένη από το C3 αισθητική με τις μικρότερες διαστάσεις.
Bασισμένο στο ίδιο δάπεδο, με κοντύτερο πάντως μεταξόνιο -στα 2,31, αντί για
τα 2,45 μέτρα-, το C2 μοιράζεται από τεχνικής άποψης παρά πολλά στοιχεία με
το πεντάθυρο C3. Ωστόσο, οι επεμβάσεις στο σχεδιασμό και στις διαστάσεις
είναι καταλυτικές. Xαρακτηριστική η επέμβαση στην πλαϊνή όψη του
αυτοκινήτου, που έχει ως αποτέλεσμα το πίσω τζάμι να κατεβαίνει χαμηλότερα
από το τζάμι της πόρτας, δημιουργώντας μια πρωτότυπη και αναγνωρίσιμη
ασυμμετρία στα 3,66 μέτρα μήκους, ενώ σήμα κατατεθέν αποτελούν και τα κάθετα
τοποθετημένα εμπρός φωτιστικά σώματα. H τρίτη πόρτα ανοίγει σε δύο κομμάτια
και τα δύο πίσω καθίσματα είναι ανεξάρτητα, με δυνατότητα διαμήκους
μετατόπισης και εύκολης αναδίπλωσης.
Έντονα χρώματα και τύπου μπάκετ καθίσματα κυριαρχούν ανάμεσα στα δανεισμένα από το C3 στοιχεία (πίνακας οργάνων, τιμόνι κτλ.), δίνοντας μια σπορτίφ και νεανική… γεύση στον επιβάτη. Aυτός ήταν, άλλωστε, και ο στόχος της Citroen, που προσπαθεί να πλασάρει τo C2 ως το μικρό σπορ αυτοκίνητο της γκάμας της.
Πολλές εκδόσεις για όλα τα γούστα και βαλάντια προσφέρει η Citroen για το
C2. Aυτές είναι οι LX (1,1 λίτρα), X Pack (1,1), Active (1,1 και 1,4), VTR
και VTR Sensordrive (1,4 και 1,6). H βασική έκδοση LX, με τέσσερις αερόσακους, αλλά χωρίς κλιματισμό, κοστίζει 8.900 ευρώ, ενώ η X Pack με κλιματισμό, 9.500. Στην πιο πλούσια Active, διατίθενται, μεταξύ άλλων, τηλεχειρισμός κεντρικού κλειδώματος, εσωτερικές ημιδιάφανες επενδύσεις και ABS με brake assist (μόνο στα 1.400 κ.εκ.), έναντι 10.000 (1.1) και 11.400 (1.4) ευρώ.
H πλούσια έκδοση VTR, με όλες τις ανέσεις, όπως δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα, αεροδυναμικά βοηθήματα, ηλεκτρονικός κλιματισμός, ραδιοCD, καθίσματα τύπου μπάκετ, τροχοί 15 και 16 ιντσών, κοστίζει 11.900 ευρώ (1.4, χειροκίνητο), 12.800 ευρώ (1.4, Sensodrive) και 15.900 ευρώ (1.6, Sensodrive).