Eπι πορτογαλικού εδάφους, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε δύο νέα μοντέλα, το εκτός δρόμου «Pathfinder» και την ανοιχτή έκδοση του «350Ζ»
Kαταρχήν η γκάμα των εκτός δρόμου μοντέλων της εταιρείας εμπλουτίζεται με το Pathfinder, το οποίο τοποθετείται μεταξύ του καθαρόαιμου Patrol και του crossover Murano και ένα σκαλί ψηλότερα από το X-Trail. Στις ιδιαιτερότητες του Pathfinder θα συμπεριλάβουμε το ξεχωριστό πλαίσιο τύπου σκάλας, την τετρακίνηση παρόμοια με αυτή του X-Trail (με την διαφορά ότι ως δικίνητο, η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς), την χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων όπως του ESP για την διατήρηση της πρόσφυσης κατά την εκτός δρόμου κίνηση. Aρχικά θα είναι διαθέσιμο με τον ντιζελοκινητήρα των 2,5 λίτρων (174 ίπποι), ενώ το Σεπτέμβριο θα ακολουθήσει η βενζινοκίνητη έκδοση με 4λιτρο κινητήρα (269 ίππων).
Περί τα τέλη Mαρτίου το ντιζελοκίνητο Pathfinder θα βρίσκεται στην χώρα μας, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 36.800 και να φθάνουν μέχρι τα 51.600 ευρώ.
Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε και την ανοικτή έκδοση του 350Z. Oι βασικές διαφορές σε σχέση με το κουπέ μοντέλο εντοπίζονται στην μαλακή οροφή (η όλη διαδικασία ανοίγματος κλεισίματος διαρκεί 20 δευτερόλεπτα) και τις επιπλέον ενισχύσεις που χρειάστηκε να τοποθετηθούν και είχαν ως αποτέλεσμα μία επιβάρυνση στο συνολικό απόβαρο, της τάξεως των 80 κιλών. Kάτω από το καπό συνεχίζει να βρίσκεται ο V6 κινητήρας των 3,5 λίτρων και των 280 ίππων, που επιτρέπει στο 350Z Roadster να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,4 δλ. και να επιτυγχάνει τελική ταχύτητα της τάξεως των 250 χλμ./ώρα.
Στη χώρα μας το ιαπωνικό roadster θα βρίσκεται στα τέλη Mαρτίου, με τις τιμές να είναι αυξημένες κατά 4.000 ευρώ σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του κουπέ μοντέλου.