top icon
Αγώνες

GP Αυστρίας – FP1/FP2: Hamilton και Mercedes μπροστά με βραχεία κεφαλή

Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος μετά την πρώτη μέρα του Αυστριακού GP, χωρίς όμως να έχει μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό και με πρόβλημα στον κινητήρα.

Σε μία από τις πιο μικρές πίστες του πρωταθλήματος, οι διαφορές αναμένονταν εξίσου μικρές, στο δέκατο του δλ. Παρά το γεγονός ότι ο Lewis Hamilton έδωσε τον ρυθμό και στις δύο διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής, η απόσταση των υπολοίπων είναι μηδαμινή και οι ισορροπίες φαίνεται πως είναι εύθραυστες.

Όπως πάντα, έτσι και στο Spielberg, το FP1 δεν προσφέρθηκε για ασφαλή συμπεράσματα. Σίγουρα έγιναν φανερά τα πρώτα ψήγματα της δυναμικής τόσο της Mercedes, όσο και της Ferrari και της Red Bull που ακολουθούν από πολύ κοντά, με την γερμανική ομάδα όμως να έχει το πάνω χέρι, καθώς δείχνει σταθερή και γρήγορη τόσο με την μαλακή, όσο και με την πολύ μαλακή γόμα, ενώ με την ultra soft δεν δοκίμασε αρκετά για να υπάρχει ένα σαφές δείγμα. Βέβαια, σε αυτό έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι ο Hamilton είχε ένα θέμα με τα μπουζί με περίπου 30’ να απομένουν στις δεύτερες δοκιμές, κάτι που του στέρησε τη δυνατότητα να δοκιμάσει και με πολλά καύσιμα.

Στο FP2 που ξεκαθάρισε περισσότερο το τοπίο, φάνηκε πως οι οδηγοί της Scuderia είχαν πολύ διαφορετική εικόνα , με τον Sebastian Vettel να είναι σταθερά στα 1-2 δέκατα του δλ. από τον Hamilton, και τον Kimi Raikkonen να βρίσκεται μόνιμα πίσω από μία (ή και δύο) Red Bull.

Όσον αφορά τους «Ταύρους», η ατυχία που τους κατατρύχει στον εντός έδρας αγώνα τους από το 2014 συνεχίστηκε και φέτος. Στην αρχή του FP2, o Max Verstappen έχασε αρκετό χρόνο με πρόβλημα στα φρένα, το οποίο λύθηκε γρήγορα και κατάφερε να βγει στην πίστα, σημειώνοντας τελικά και τον 4ο χρόνο. Στα τέλη της διαδικασίας ήταν η σειρά του Daniel Ricciardo να καθηλωθεί στα pits, καθώς εντοπίστηκε πρόβλημα στο turbo, που μόλις το πρωί είχε αλλαχθεί όντας το 3ο για τη φετινή χρονιά. Ο Αυστραλός είχε προλάβει να κάνει μερικούς γρήγορους γύρους, αλλά και ένα μέρος του μεγάλου run του, μένοντας στην 5η θέση.

Η έκπληξη της ημέρας είναι φυσικά η McLaren, που με τη νέα μονάδα ισχύος της Honda βρήκε μερικά δέκατα που την έθεσαν εντός δεκάδας και στις δύο διαδικασίες. Βέβαια, η διαφορά από τον πρώτο ήταν πάλι μεγαλύτερη του 1 δευτερολέπτου, αλλά το να βρεθεί και πάλι στους βαθμούς μοιάζει πιο εφικτό από ποτέ.

Τέλος, αναφορικά με τον ρυθμό αγώνα των πρωτοπόρων (αν και δεν έχουμε επαρκή δεδομένα από τον Hamilton λόγω του προβλήματος που αντιμετώπισε), είναι βέβαιος πως στο 1:09 χαμηλό με 1:08 υψηλό κινούνται οι Mercedes, RedBull και ο Vettel, με την πολύ μαλακή γόμα. Εντυπωσιακός ήταν κι ο Raikkonen με τη μαλακή γόμα, με την οποία κινείτο σε παρόμοιο ρυθμό, δείχνοντας πως κι αυτός μπορεί να μπει στο γκρουπ των πρωτοπόρων.

Η συνέχεια θα δοθεί αύριο με το FP3 στις 12:00 και τις κατατακτήριες στις 15:00._Δ.Μ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ