top icon
Αγώνες

Ράλλυ Μ. Βρετανίας: Αγκαλιά με τον τίτλο!

Ο Sebastien Loeb βρίσκεται αγκαλιά με τον όγδοο συνεχόμενο τίτλο του, και το μόνο που απομένει είναι η επίσημη ανακοίνωση της Ford ότι δεν θα επανεκκινήσει αύριο και το Πρωτάθλημα θα του ανήκει και μαθηματικά.




Η μεγάλη μάχη μεταξύ των δύο διεκδικητών του τίτλου στο WRC για το 2011, διήρκησε μόλις μία ημέρα. Ο Jari Matti Latvala ήταν αυτός που έκανε την καλύτερη πρόβλεψη για τον αγώνα πριν την έναρξη του, όταν και είχε δηλώσει ότι η μάχη θα κριθεί νωρίτερα και όχι την τελευταία ημέρα του αγώνα. Ο Φινλανδός είχε προβλέχει ότι οι δύσκολες συνθήκες του αγώνα θα είχαν σαν αποτέλεσμα ότι ο ένας από τους δύο διεκδικητές του τίτλου θα εγκατέλειπε, αλλά μάλλον αυτό που δεν είχε υπολογίσει είναι ότι αυτός που θα έκανε το λάθος θα ήταν ο συμπατριώτης του ο Mikko Hirvonen.  Ο Φινλανδός βγήκε από το δρόμο και πλήγωσε το ψυγείο του Fiesta με αποτέλεσμα να προκαλέσει σημαντική ζημιά ατον κινητήρα στην προσπάθεια του να επιστρέψει στο σέρβις, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια του. Αυτό το γεγονός φέρνει αγκαλιά με τον τίτλο τον Sebastien Loeb, ο οποίος παραμένει μάλιστα στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Ο επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα κατακτήσει τον όγδοο τίτλο του και το μόνο που απομένει είναι να ανακοινωθεί και επίσημα ότι ο Hirvonen δεν θα εκκινήσει αύριο. Τότε και μαθηματικά ο Loeb θα είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής για όγδοη συνεχόμενη φορά και μαθηματικά.

 

Όπως δήλωσε και ο Malcolm Wilson, o Hirvonen μόνο με θαύμα θα επανεκκινήσει αύριο, αλλά ακόμα και αν συμβεί αυτό, ο Φινλανδός θα πρέπει να ελπίζει σε εγκατάλειψη του Loeb και ο ίδιος να σκαρφαλώσει στην 6η θέση της γενικής. Κάτι ουσιαστικά σχεδόν αδύνατο… Ο Sebastien Loeb από την πλευρά του, δεν μπορεί πλέον να κρύψει τον ενθουσιασμό του, αν και απέφυγε τις βαρύγδουπες δηλώσεις περιμένοντας και αυτός την επίσημη ανακοίνωση σχετικά με την επανεκκίνηση του Hirvonen. Σε κάθε περίπτωση, ο Γάλλος κατακτά όπως όλα δείχνουν δικαίως τον όγδοο τίτλο του, όντας ο κορυφαίος συνδυασμός και αυτής της χρονιάς. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα και στον βρετανικό αγώνα, που δεν χρειάζεται πλέον να κερδίσει, παραμένει επικεφαλής στο τέλος της δεύτερης ημέρας, έστω και με διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Jari Matti Latvala.

 

Ο νεαρός Φινλανδός, όπως και οι περισσότεροι στο στρατόπεδο της Ford, ήταν φανερά απογοητευμένος τόσο από την εγκατάλειψη του συμπατριώτη του, όσο και από τις επιδόσεις του στο πρώτο μισό της ημέρας. Αρχικά, ο Latvala δεν οδήγησε στους ρυθμούς που μας είχε συνηθίσει, με τον ίδιο να υποστηρίζει ότι δεν μπορούσε να βρει το ρυθμό του. Κάτι που άλλαξε στο δεύτερο μισό, όταν και μείωσε τη διαφορά του από τον Loeb στο δευτερόλεπτο, από τα 18 που άγγιζε νωρίτερα. Πάντως, αν ο Hirvonen δεν επανεκκινήσει αύριο ο αγώνας θα έχει ενδιαφέρον τουλάχιστον για την κορυφή και τη νίκη, με τον Latvala να θέλει να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για λογαριασμό της Ford και τον Loeb να κατακτήσει τον τίτλο με τον πλέον πανηγυρικό τρόπο, αφού πλέον θα αγωνίζεται χωρίς το άγχος του τίτλου. Την ίδια ώρα, ο Hirvonen παραδέχεται ότι πολύ δύσκολα θα επανεκκινήσει αύριο, ενώ ρωτήθηκε σχετικά με τις φήμες που τον θέλουν να αλλάζει θέσεις με τον Ogier, προτίμησε να πει απλά ότι θα ξέρει περισσότερα για το μέλλον του την ερχόμενη εβδομάδα.

 

Η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, όμως, είναι ο Mads Ostberg! Ο Νορβηγός κάνει την καλύτερη του εμφάνιση μετά από αυτή στην Σουηδία στην αρχή της χρονιάς, όταν και είχε τερματίσει δεύτερος, την ώρα που η παράδοση του στον συγκεκριμένο αγώνα είναι εξαιρετική. Ο Νορβηγός, όμως, δίνει σπουδαία μάχη μ ε τον συμπατριώτη του Petter Solberg, του οποίου η ατυχία κορυφώθηκε σήμερα, όταν ένα κλαταρισμένο ελαστικό του στέρησε πλέον κάθε ελπίδα του για νίκη. Ο Solberg βρίσκεται μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπατριώτη του και είναι δεδομένο ότι θα προσπαθήσει να διεκδικήσει την τελευταία θέση στο βάθρο για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις μετά από μία δύσκολη χρονιά.

 

Δύο Ford Fiesta WRC με τους Henning Solberg και Ott Tanak συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα, με τον νεαρό Εσθονό να κλέβει τις εντυπώσεις στην πρώτη του με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Μάλιστα, οι επιδόσεις του αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστούμε ότι αγωνίζεται με τα κορεάτικα ελαστικά της DMACK και όχι με Michelin όπως οι περισσότεροι συνδυασμοί. Μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω του, ακολουθεί ο Kimi Raikkonen ο οποίος και κέρδισε σημαντικό έδαφος στην ομίχλη, ενώ την πρώτη οκτάδα κλείνει ο Kris Meeke με το Mini JCW WRC. Ο Ιρλανδός οδηγός, θα μπορούσε να βρίσκεται ακόμα ψηλότερα στην κατάταξη, αλλά το πρόβλημα της υπερθέρμανσης του κινητήρα, του κόστισε χρόνο και θέσεις. Παρόλα αυτά, κατάφερε να σημειώσει έναν ταχύτερο χρόνο και να πιστοποίησει και με αυτόν τον τρόπο την ταχύτητα του.

 

Έτσι, αυτό που περιμένουμε να δούμε όλοι είναι αν από σήμερα το βράδυ ο Loeb μπορεί να πανηγυρίζει τον όγδοο συνεχόμενο τίτλο του, αλλά και αν αύριο θα έχουμε μάχη για τη νίκη, αφού αν ο Hirvonen επιστρέψει στη δράση ο Γάλλος πολυπρωταθλητής δεν θα έχει κανέναν λόγο να πιέσει για την κορυφή και να ρισκάρει._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ