top icon
Αγώνες

Ράλλυ Μ.Βρετανίας: Και η μάχη συνεχίζεται!

Μπορεί ο Loeb να είναι ήδη κάτοχος του 8ου συνεχόμενο τίτλου του, αλλά ο Jari Matti Latvala είναι ο επικεφαλής μετά το τρίτο σκέλος του Ράλλυ Μ.Βρετανίας, με τον Φινλανδό να θέλει να τελειώσει τη χρονιά με νίκη.

Εχθές ήταν η ημέρα του Sebastien Loeb, με τον Γάλλο οδηγό να εξασφαλίζει μαθηματικά και τον όγδοο συνεχόμενο τίτλο του. Από τη στιγμή που η Ford ανακοίνωσε ότι ο Mikko Hirvonen δεν θα επανεκκινήσει σήμερα τον αγώνα, ο Γάλλος μπορούσε να πανηγυρίζει ακόμα έναν τίτλο στην καριέρα του. Όμως, ο αγώνας της Μ.Βρετανίας είχε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά, και ο Loeb διαπίστωσε ότι ο δρόμος προς ακόμα μία νίκη δεν θα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Ο Jari Matti Latvala, από τη στιγμή που δεν χρειάζεται να βοηθήσει τον ομόσταυλο του στη Ford είχε το πράσινο φως να διεκδικήσει τη νίκη. Και έκανε φανερές τις διαθέσεις του από τις πρώτες ειδικές του προτελευταίου σκέλους. Ο νεαρός Φινλανδός, ο οποίος σε κάθε περίπτωση αποδείχθηκε κατά πολύ ταχύτερος φέτος από τον Hirvonen, πίεσε στο όριο και κατάφερε στο τέλος της ημέρας να περάσει επικεφαλής της κατάταξης. Ο Latvala μετά από τις οκτώ σημερινές ειδικές, κατάφερε να τερματίσει 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή και πλέον αύριο θα παίξει τα ρέστα του για την πρώτη του φετινή και Πέμπτη συνολικά νίκη. Αρχικά, δεν κατάφερε να ξεπεράσει εύκολα το εμπόδιο του αντιπάλου του, κάνοντας και ένα λάθος, αλλά στο δεύτερο μισό της ημέρας όταν είχαμε βροχοπτώσεις, βρήκε το ρυθμό του και τέθηκε επικεφαλής.
 
 
Ο Loeb ξεκίνησε χωρίς άγχος την σημερινή ημέρα και έδειξε ότι θέλει να τελειώσει τη χρονιά με νίκη. Αρχικά, κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τον Latvala, αλλά στη συνέχεια έχασε έδαφος. Ο ίδιος δήλωσε ότι πίεσε στο όριο, και πως ίσως στο δεύτερο μισό του αγώνα όταν και η βροχή έκανε την εμφάνιση της και οι ειδικές γλιστρούσαν πάρα πολύ, ο Latvala να ήταν απλά ταχύτερος. Σε κάθε περίπτωση, τα έξι δευτερόλεπτα που τους χωρίζουν σε συνδυασμό με τη σειρά εκκίνησης, επιτρέπουν στον Γάλλο να είναι αισιόδοξος για την αυριανή ημέρα, αν και ο Latvala δείχνει αποφασισμένος για τη νίκη. Βέβαια, ο Loeb μπορεί να δίνει τη μάχη για την κατάκτηση της 4ης συνεχόμενης νίκης του στο Ράλλυ Μ. Βρετανίας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν πανηγυρίζει τον όγδοο συνεχόμενο τίτλο του. Ο ίδιος δήλωσε σχετικά: «Σίγουρα, είναι περίεργο να είμαστε έξω στις ειδικές, μέσα στη βροχή και να ξέρουμε ότι έχουμε ήδη κατακτήσει το Πρωτάθλημα πάλι. Οκτώ τίτλοι είναι σίγουρα μία πολύ σημαντική και σπουδαία στιγμή για εμάς. Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε. Συνήθως, όταν σημειώνουμε μία επιτυχία ακολουθούν οι εορτασμοί, τα πάρτι, αλλά αυτό δεν ισχύει για εμάς τώρα. Θα προσπαθήσουμε να το χαρούμε αργότερα, ακόμα έχουμε τον αγώνα μπροστά μας. Η πρώτη μας προτεραιότητα ήταν να κερδίσουμε τον αγώνα. Επιστρέψαμε μετά από δύο συνεχόμενα άσχημα αποτελέσματα και ο στόχος μας ήταν το Πρωτάθλημα. Τα καταφέραμε και τώρα θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τον αγώνα», είπε ο οκτάκις πλέον Πρωταθλητής.
 
Πιο πίσω, η μάχη για το βάθρο είχε και αυτή το δικό της ενδιαφέρον, αφού όταν ξεκίνησε η σημερινή τρίτη και προτελευταία ημέρα του αγώνα, είχαμε δύο οδηγούς που τη διεκδικούσαν. Όμως, λίγο πριν την πρώτη ειδική, ο ένας εκ των δύο, ο Petter Solberg, αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με την αντλία καυσίμου, με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά ο κινητήρας του DS3 και ο Νορβηγός να αναγκαστεί να εγκαταλείψει. Μάλιστα, όπως επιβεβαίωσε η ομάδα του, δεν πρόκειται να επανεκκινήσει αύριο υπό καθεστώς superally. Κρίμα για τον πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή, του οποίου το μέλλον στο θεσμό είναι άγνωστο. Με αυτόν τον τρόπο, ο Mads Ostberg βρέθηκε μόνος τρίτος και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τον τέταρτο Henning Solberg, όντας και αγκαλιά με το δεύτερο φετινό του βάθρο. Όμως, ένα πρόβλημα στον κινητήρα του κόστισε σημαντικό χρόνο, χωρίς να είναι γνωστό αν θα μπορέσει να επισκευαστεί στο τελευταίο σέρβις. Συγκεκριμένα, ο κινητήρας του Fiesta αρνείται να πάρει μπροστά αν σβήσει, ενώ δεν αποδίδει αν πέσουν χαμηλά οι στροφές. Έτσι, στις δύο τελευταίες ε.δ. του σκέλους αναγκάστηκε να οδηγήσει με τον κινητήρα στον κόφτη, ενώ δεν απέφυγε να κάνει χιούμορ στο τέλος, λέγοντας ότι ίσως να είναι καλύτερα να αφήσει το αυτοκίνητο να δουλεύει όλο το βράδυ στο παρκ φερμέ…
 
Ο Henning Solberg έμεινε μακριά από προβλήματα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, προσπαθώντας να αποφύγει τα ρίσκα. Όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, δεν είχε λόγο να πιέσει, αν και ο Kris Meeke προσπάθησε να τον πλησιάσει. Ο Ιρλανδός οδηγός της Mini σημείωσε καλούς χρόνους κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας, και αν δεν είχε αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου, θα μπορούσε να είχε μειώσει κι άλλο τη μεταξύ τους διαφορά. Οι δικές του επιδόσεις, σε συνδυασμό με αυτές του Sordo που επέστρεψε σήμερα κάνοντας χρήση superally, ήταν και πάλι ενθαρρυντικές. Κάτι που δεν ισχύει όμως και για το μέλλον της ομάδας, αφού πληροφορίες αναφέρουν ότι δύσκολα η Mini θα συγκεντρώσει το απαιτούμενο budget για να ακολουθήσει ολόκληρο το πρόγραμμα της νέας χρονιάς.
 
Στην έκτη θέση της γενικής, βρίσκεται ο Matthew Wilson, ο οποίος μπορεί να γλίτωσε από μία έξοδο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά στη συνέχεια έχασε την αυτοπεποίθηση του και δεν μπόρεσε να σημειώσει επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές των προηγούμενων ημερών. Οι Dennis Kuipers και Ott Tanak συμπληρώνουν την πρώτη οκτάδα, με τον νεαρό Εσθονό να σημειώνει μερικούς εντυπωσιακούς χρόνους! Μάλιστα, αν δεν αντιμετώπιζε μία σειρά από τεχνικά προβλήματα στο δεύτερο μισό της ημέρας, θα μπορούσε να είχε τερματίσει ακόμα ψηλότερα. Τέλος, στον αγώνα συνεχίζει κανονικά και ο Sebastien Ogier, ο οποίος έκανε χρήση superally, αλλά οι επιδόσεις του δεν θυμίζουν σε τίποτα τον οδηγό που είδαμε σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς. Ο Γάλλος δήλωσε ότι απλά αισθάνεται πως δεν έχει στόχο σε αυτόν τον αγώνα πλέον, ο οποίος όμως ίσως να είναι και ο τελευταίος του με τη Citroen. Βέβαια, αυτό, όπως και το θέμα της Ford και της παραμονής της στο θεσμό, αλλά και του Mikko Hirvonen που κάποιοι τον θέλουν να έχει ήδη συμφωνήσει με τη Citroen, θα έχουμε χρόνο να τα δούμε από τη Δευτέρα…_Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ