.
Σχεδιαστικά, για μια ακόμα φορά, οι τόνοι διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα, με τις όποιες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις μικρότερες εκδόσεις των 1,6 (102 ίπποι) και 2,0 λίτρων (150 ίπποι) να περιορίζονται στους μεγαλύτερους τροχούς των 17 ιντσών και τα διακριτικά ομολογουμένως λογότυπα «TFSI» που βρίσκονται εγκατεστημένα στα εμπρός φτερά, κάτω ακριβώς από τα φλας. Συνολικά πάντως, και το υπερτροφοδοτούμενο Leon είναι σύγχρονο και αρκούντως κομψό, με τη συνολική του σιλουέτα να παραπέμεπει άμεσα στο πρωτότυπο Salsa και κατ’ επέκταση, σε κουπέ αυτοκίνητο, χάρη στην έντονη κλίση του εμπρόσθιου παρπρίζ, την κυρτή διαμόρφωση της οροφής που «σβήνει» αρμονικά στο πίσω μέρος και τις «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών.
Από εκεί και πέρα, στα μηχανικά μέρη την παράσταση ασφαλώς και κλέβει ο υπερτροφοδοτούμενος FSI κινητήρας των 1.984 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 185 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου κιβωτίου. Όσον αφορά την ανάρτηση, αλλά και όλες τις επιμέρους λύσεις, τα πάντα… θυμίζουν Golf, με τις αναρτήσεις, για παράδειγμα, να αποτελούνται από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και πίσω από μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.
Στο δρόμο, όπως συνέβαινε και με τον προκάτοχό του, το αυτοκίνητο προβάλλει έναν απαράμιλλο σπορτίφ χαρακτήρα, με τη σπορτίφ χροιά του κινητήρα, την άμεση απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού και τις σφικτές ρυθμίσεις των αναρτήσεων να δίνουν το στίγμα της κατασκευής. Πολύ καλή αίσθηση διαθέτει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι ακριβές μεταφέροντας συγχρόνως στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Στη χώρα μας, το νέο Leon TFSI αναμένεται περί τα τέλη Νοεμβρίου σε τιμές που έως αυτή τη στιγμή δεν έχουν οριστικοποιηθεί. Αξίζει με την ευκαιρία να σημειώσουμε πως από πλευράς ανταγωνισμού, το κορυφαίο έως τώρα Leon (στα μέσα του 2006 θα παρουσιαστεί η δυνατότερη έκδοση FR) καλείται να αντιμετωπίσει τόσο το «ομόσταυλο» VW Golf GTi, όσο βέβαια και τα Opel Astra Turbo και Renault Megane RS._Χ.Α.