.
Όταν στο σαλόνι της Γενεύης το 2002 ο Τζουτζάρο παρουσίαζε το πρωτότυπο Brera, εκτός από μία πολύ όμορφη παρουσία, έδειχνε τον σχεδιαστικό δρόμο που θα ακολουθούσε η Ιταλική εταιρεία στο μέλλον. Τρία χρόνια μετά η 159 χρησιμοποιεί το «πρόσωπο» του πρωτοτύπου, ενώ η παρουσίαση της Brera παραγωγής δείχνει πως στο Μιλάνο δεν ξέχασαν την τέχνη τους.
Μπορεί οι πόρτες αλά Lamborghini και το εντυπωσιακό εσωτερικό να μην πέρασαν στο μοντέλο παραγωγής αλλά οι αναλογίες και η γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Brera του 2002 είναι εδώ και δημιουργούν ένα ξεχωριστό σύνολο. Σαφώς υπάρχουν αναφορές σε παλαιότερες δημιουργίες της Μιλανέζικης φίρμας, όμως σε καμία περίπτωση το αποτέλεσμα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ρετρό. Με το μήκος να φτάνει τα 4.41 μέτρα η Brera είναι κοντύτερη από την GT και διατηρεί τη διάταξη των 2+2 θέσεων αν και ο χώρος για τους πίσω επιβάτες στην περίπτωση της πρώτης είναι σχετικά πιο περιορισμένος. Το εσωτερικό είναι τυπικό για Alfa Romeo με τους κύκλους να κυριαρχούν σε κάθε λεπτομέρεια ενώ η μεγάλη ηλιοροφή προσφέρει άπλετο φως στο εσωτερικό.
Ο γνωστός από την 159 κινητήρας άμεσου ψεκασμού των 2.2 λίτρων απόδοσης 185 ίππων καθώς και ο επίσης άμεσου ψεκασμού V6 των 3.2 λίτρων απόδοσης 260 ίππων έχουν αναλάβει να κινούν τη Brera. Παράλληλα ο μεγάλος κινητήρας συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Q4 που χρησιμοποιεί τρία διαφορικά και σε κανονικές συνθήκες μεταφέρει το 57% της ροπής στους πίσω τροχούς. Θέλοντας να τονίσουν το σπορ προσανατολισμό της νέας τους πρότασης οι Ιταλοί μηχανικοί εξέλιξαν μία νέα ανάρτηση που μπροστά αποτελείται από διπλά ψαλίδια, ενώ πίσω χρησιμοποιείται η λύση των πολλαπλών συνδέσμων.
Περισσότερα για την όμορφη Ιταλίδα τον Δεκέμβριο, οπότε και θα έχουμε την ευκαιρία να τη γνωρίσουμε και στη χώρα μας.