Στις 17 Απριλίου η VW θα αποκαλύψει πλήρως το νέο ID.7 που θα είναι σε θέση να συναγωνιστεί σε αυτονομία τους καλύτερους του είδους.
Το ηλεκτρικό VW ID.7 βρίσκεται πλέον προ των πυλών αποτελώντας και επίσημα από τα μέσα του μήνα που διανύουμε το νεότερο μέλος της οικογένειας ID. του Γερμανού κατασκευαστή. Και συγκεκριμένα, τη ναυαρχίδα της.
Για το νέο ID.7 η VW μπορεί σίγουρα να καυχίεται για πολλά πράγματα. Μα, πρώτα και κύρια, για την αυτονομία του, η οποία υπολογίζεται στις εκδόσεις με τη μεγαλύτερη μπαταρία στα 700 χιλιόμετρα βάσει του πρωτοκόλλου WLTP.
Σε αυτή την εκδοχή, το νέο EV της VW θα έχει τη δυνατότητα, όπως επιβεβαιώνουν οι δημιουργοί του, να φορτίσει σε ταχυγορτιστή DC με ισχύ έως και 200 kW.
Για την κίνηση του VW ID.7 η εταιρεία δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες. Ωστόσο, οι δημιουργοί του αναφέρουν ότι θα παίρνει κίνηση από έναν νέο ηλεκτροκινητήρα που εξελίχθηκε από την ίδια την VW, ο οποίος, εκτός από εντυπωσιακά αποδοτικός, θα είναι και ο πιο δυνατός και «ροπάτος» σε σχέση με ό,τι γνωρίζαμε σήμερα για τους αντίστοιχους των υπολοίπων EV της οικογένειας ID.
Επίσης, το νέο EV της VW θα εξοπλίζεται προαιρετικά με προσαρμοζόμενο έλεγχο πλαισίου (DCC) ενώ το «παρών» θα δίνει και ένα σύστημα διεύθυνσης με την ονομασία Progressive Steering, που υπόσχεται άνεση στο ταξίδι και διακριτικά σπορτίφ συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές.
Οι υπόλοιπες περγαμηνές του VW ID.7
Το νέο ID.7 έχει μήκος 4.940 χλστ., πλάτος 1.859 χλστ. και ύψος 1.529 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του είναι 2.969 χλστ., όπως και στο ID. Buzz. Συγκριτικά με τα συμβατικά αδέλφια του, το νέο EV των Γερμανών είναι μακρύτερο τόσο από το Passat όσο και από το Arteon. Σχεδιαστικά, το εμπνευσμένο από τα QR codes καμουφλάζ του αυτοκίνητου – το οποίο φέρει την ονομασία Electroluminescent και αποτελείται από 40 στρώματα βαφής που διαπερνώνται από ηλεκτρικό ρεύμα, ώστε να φωταγωγούνται τα 22 διαφορετικά τμήματα του αυτοκινήτου – κρύβει εντέχνως τις γραμμές του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν αξιοσημείωτες εξελίξεις και βελτιώσεις σε σχέση με τα τρέχοντα μοντέλα της οικογένειας ID. Για την περίσταση, η VW εξέλιξε ένα «σετ» καθισμάτων για οδηγό και συνοδηγό (ergoActive) με έως και 14 διαφορετικές ηλεκτρικές ρυθμίσεις, λειτουργία μασάζ και κλιματισμό στην έκδοση ergoActive Premium, ενώ την ίδια ώρα το σύστημα infotainment έχει αναθεωρηθεί με τα χειριστήρια ελέγχου της θερμοκρασίας του κλιματισμού να φιλοξενούνται στην κύρια αρχική σελίδα της οθόνης αφής των 15 ιντσών. Υπάρχουν επίσης έξυπνοι αεραγωγοί που αρχίζουν να ψύχουν ή να θερμαίνουν την καμπίνα όταν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν ότι τα κλειδί βρίσκεται κοντά στο αυτοκίνητο. Την ίδια στιγμή, μια οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας δίνει επίσης το «παρών».