Μια αναβαθμισμένη σε απόδοση εκδοχή του ισπανικού μοντέλου φέρνει η Seat στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Μετά την «ηλεκτρονική» αποκάλυψη του ανανεωμένου Ibiza Cupra, σειρά έχει η αντίστοιχη έκδοση του Seat Leon, που αφορά τόσο την «κλασική» 5θυρη παραλλαγή αλλά και την 3θυρη Sport Coupe, όσο και την λιγότερο δημοφιλή στέισον βάγκον (ST). Σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα των Ισπανών, η ουσιαστικότερη διαφορά έγκειται στην απόδοση του γνωστού 2λιτρου TSI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει πλέον 290 έναντι 280 ίππων της απελθούσης γενιάς. Σε σχέση με τη ροπή, η μέγιστη ένδειξη παραμένει στην τιμή «350», με τη διαφορά ωστόσο ότι τώρα τα προαναφερθέντα Nm αποδίδονται σταθερά σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών. Ήτοι, από τις 1.700 έως και τις 5.800 σ.α.λ. Παρά τις… τονωτικές αυτές ενέσεις, οι επιδόσεις δεν διαφοροποιούνται, με τα «0-100» να έρχονται σε χρόνο 5,7 δλ. όταν ο κινητήρας συνδυάζεται με το γνωστό κιβώτιο DSG και σε 5,8 δλ. στην περίπτωση του χειροκίνητου «6αριου» των Ισπανών. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα παραμένει… κολλημένη στα 250 χλμ./ώρα λόγω της επέμβασης του γνωστού, πλέον, ηλεκτρονικού περιοριστή.
Από εκεί και πέρα, στην αναβαθμισμένη εκδοχή του μοντέλου τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω ανήκουν πλέον στο βασικό εξοπλισμό. Σε αυτόν περιλαμβάνονται, επίσης, το Dynamic Chassis Control, το Progressive Steering, το μπλοκέ εμπρός διαφορικό, το προηγμένο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 6,5 ιντσών καθώς και τα σπορ καθίσματα των Ισπανών επενδεδυμένα με alcantara, όχι όμως και το «πακέτο» Performance Pack, που είναι έξτρα, περιλαμβάνοντας σύστημα πέδησης που έχει δεχθεί τη… φροντίδα της Brembo, διαφορετικούς τροχούς και πιο… καθαρόαιμα ελαστικά ελαστικά της Michelin (βλ. Pilot Cup 2). Ολοκληρώνοντας, αξίζει να προσθέσουμε πως το σύστημα Cupra Drive Profile διαθέτει και εδώ τα γνωστά προγράμματα Comfort, Sport και Cupra._Χ.Α.