top icon
Αγώνες

WRC: Σαββατοκύριακο με δράση!

Μπορεί το Πρωτάθλημα του 2011 να έχει ολοκληρωθεί, αλλά μερικοί από τους πρωταγωνιστές του θεσμού βρέθηκαν και πάλι στο τιμόνι

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ για το 2011 ανήκει ήδη στο παρελθόν, αλλά το Σαββατοκύριακο που πέρασε αρκετοί από τους πρωταγωνιστές του θεσμού βρέθηκαν και πάλι στο τιμόνι των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Στο στρατόπεδο της Ford, η ομάδα του Malcolm Wilson που ακόμα αναμένει την απόφαση της Ford σχετικά με την εμπλοκή της στο θεσμό, έλαβε μέρος με δύο αυτοκίνητα στο Rally du Var, τελευταίο αγώνα του Γαλλικού Πρωταθλήματος, για τους Jari Matti Latvala και Ott Tanak. Ο Φινλανδός οδηγός της Ford κατάφερε με το Ford Fiesta WRC να κερδίσει τον αγώνα, όντας επικεφαλής από την πρώτη ειδική του αγώνα μέχρι την τελευταία, σημειώνοντας παράλληλα και την πρώτη επικράτηση σε ασφάλτινες επιφάνειες! Μπορεί, λοιπόν, η Ford ακόμα να μην έχει ανακοινώσει τις προθέσεις της για τη νέα χρονιά, αλλά η M-Sport προετοιμάζεται πυρετωδώς για το 2012, και η συμμετοχή στον συγκεκριμένο αγώνα είχε περισσότερο τη λογική της προετοιμασίας για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Μάλιστα, το αυτοκίνητο του Latvala είχε διάφορα νέα ανταλλακτικά μηχανικά μέρη, τα οποία και εξελίσσονται εν όψει νέας χρονιάς. «Αυτή είναι η πρώτη μου νίκη στην άσφαλτο και δεν σας κρύβω ότι αισθάνομαι πολύ όμορφα», δήλωσε ο Latvala που αντιμετώπισε σθεναρή αντίσταση μόνο από τον πρώην πιλότο της F1 και πρώην εργοστασιακό οδηγό της Subaru, Stephane Sarrazin. «Ο αγώνας ήταν πιο δύσκολος από ότι περιμέναμε», είπε ο Φινλανδός και συνέχισε: «Οι ειδικές το πρωί στο βουνό ήταν σε κάποια στεγνές, ενώ σε άλλες είχε υγρασία. Έπρεπε να διαβάσω καλύτερα τον δρόμο και να κρίνω τα επίπεδα πρόσφυσης, που άλλαζαν συνεχώς. Κάποιες ειδικές ήταν πολύ απαιτητικές και όταν ο ήλιος έβγαινε έπρεπε να περιμένεις ότι θα έχει σκιές και υγρασία. Γενικά, αν αναλογιστούμε ότι είχε και ομίχλη, το μόνο που έλειπε σε σχέση με το Μόντε Κάρλο, ήταν ο πάγος και το χιόνι».
 
Ο Εσθονός Ott Tanak που έκανε τη δεύτερη του εμφάνιση με το Ford Fiesta WRC, μετά το Ράλλυ Μ.Βρετανίας, σημείωσε ενθαρρυντικές επιδόσεις, αλλά ένα κλατάρισμα τον περιόρισε στην 3η θέση της γενικής. Πάντως, οι φήμες που τον θέλουν να ακολουθεί ολόκληρο το Πρωτάθλημα του 2012 πληθαίνουν, με τις τελευταίες πληροφορίες να κάνουν λόγο για αποχώρηση της Ford, παραμονή της ομάδας ως M-Sport και τον Tanak να αποτελεί δίδυμο με τον Mads Ostberg στη δεύτερη ομάδα της Ford, την ώρα που ελπίδες να αποτελέσει δίδυμο με τον Latvala στην πρώτη ομάδα έχει ο Petter Solberg!
 
Παράλληλα, και η Citroen είχε ένα πολυάσχολο Σαββατοκύριακο, με τη μισή ομάδα να βρίσκεται στην Ιταλία για το Monza Rally Show με τον Sebastien Loeb να οδηγεί το DS3 WRC έχοντας στο πλευρό του την σύζυγο του, Severine, και όχι τον Daniel Elena, την ώρα που η υπόλοιπη μισή ομάδα βρέθηκε στην Ισπανία και συγκεκριμένα στην Almeria, με τον Mikko Hirvonen να οδηγεί για πρώτη φορά το γαλλικό όπλο της Citroen! Ο Φινλανδός οδηγός της γαλλικής ομάδας, πλέον, πραγματοποίησε τα πρώτα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, καλύπτοντας περισσότερα από 500 χιλιόμετρα σε χωμάτινες επιφάνειες! Δηλώσεις του δεν έγιναν γνωστές σχετικά με τις εντυπώσεις του για το DS3, την ώρα που η ομάδα αναμένεται να βρεθεί και πάλι στα βουνά στις αρχές Δεκεμβρίου δοκιμάζοντας εν όψει Μόντε Κάρλο. Μία ακόμα πληροφορία που αξίζει να συμπληρώσουμε σχετικά με την Citroen, είναι ότι πιθανότατα η γαλλική ομάδα θα έχει έναν νέο ισχυρό χορηγό στις τάξεις τη νέα χρονιά, και συγκεκριμένα το Qatar, με τον Nasser Al Attiayh να οδηγεί όπως όλα δείχνουν ένα τρίτο εργοστασιακό DS3 WRC, σε αντίστοιχη λογική με την παρουσία του Khalid Al Qassimi στη Ford.
 
Στην Ιταλία, τώρα, ο Sebastien Loeb Κατάφερε να σημειώσει ακόμα μία νίκη και να προσθέσει μία επιτυχία στο ενεργητικό του, καταφέρνοντας να επικρατήσει στο Rally Monza Show έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγο του, Severine. Ο αγώνας περιλάμβανε εννέα ειδικές διαδρομές, ενώ επίκεντρο ήταν η διάσημη πίστα της Monza λίγο έξω από το Μιλάνο. Πλέον, τείνει να γίνει παράδοση κάθε χρόνο ο Γάλλος να κάνει έναν αγώνα με τη σύζυγο του και φέτος συνδύασαν την συμμετοχή τους με νίκη, επικρατώντας με διαφορά μισού λεπτού επί του Valentino Rossi. Ο θρύλος του Moto GP οδηγούσε ένα Ford Fiesta WRC στα χρώματα της Monster, αλλά του φίλου του Marco Simoncelli που έχασε πριν από μερικούς μήνες τη ζωή του στο Μoto GP της Μαλαισίας. Ο Rinaldo Capelo που έχει επικρατήσει αρκετές φορές στον αγώνα στο παρελθόν, τερμάτισε τρίτος οδηγώντας ένα Citroen DS3 WRC, την ώρα που ο Dani Sordo ολοκλήρωσε μόλις πέμπτος στο τιμόνι ενός ιδιωτικού Mini JCW WRC. Επίσης, ο Loeb κέρδισε και τον αγώνα του Rally-Matser, που παραδοσιακά κλείνει το αγωνιστικό τριήμερο στην Monza, επικρατώντας και πάλι επί του Rossi._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ