top icon
Αγώνες

F1: Απορρίφθηκε η «Ασπίδα», προτιμήθηκε το Halo για το 2018

Σημαντική απόφαση έλαβε χθες το Strategy Group της F1, με το Halo να επιλέγεται ως το μέσο προστασίας του cockpit από το 2018 κιόλας, καθώς η «Ασπίδα» δεν άφησε θετικές εντυπώσεις.

Το 2016, το Strategy Group είχε συμφωνήσει ομόφωνα στην υιοθέτηση ενός συστήματος προστασίας του cockpit, αρχής γενομένης από το 2018. Στην αρχή παρουσιάστηκε το Halo, μία κατασκευή με τρεις βάσεις που αποτρέπει μεγάλα αντικείμενα από το να χτυπήσουν το κεφάλι του οδηγού. Η FIA επένδυσε στην εξέλιξη και την βελτίωση του Halo, με τις ομάδες να το δοκιμάζουν πέρυσι. Οι αντιδράσεις μεικτές, κι αυτό οδήγησε την Ομοσπονδία στο να έχει και μία εναλλακτική πρόταση.

Αυτή η πρόταση ονομάστηκε Shield (Ασπίδα) και δοκιμάστηκε για πρώτη φορά από τον Sebastian Vettel την περασμένη Παρασκευή, κατά τη διάρκεια του FP1 στο Silverstone. Ωστόσο, ο Γερμανός εξέφρασε έντονα παράπονα για την ορατότητα, ειδικά λόγω της κυρτότητας της κατασκευής, ενώ τόνισε πως ένιωσε να ζαλίζεται καθώς οδηγούσε. Χαρακτηριστικό και το γεγονός ότι ολοκλήρωσε μόλις έναν γύρο με την Ασπίδα τοποθετημένη στην SF70H, ενώ είχε προγραμματιστεί να κάνει τρεις.

Για αυτόν τον λόγο, στη χθεσινή συνεδρίαση του Strategy Groupα ποφασίστηκε πως το Halo είναι προτιμότερο και αυτό θα τοποθετηθεί στα μονοθέσια της νέας σεζόν.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πληροφορίες θέλουν 9 από τις 10 ομάδες του πρωταθλήματος να μη συμφωνούν με κάτι τέτοιο, ζητώντας να βρεθούν εναλλακτικές, όμως η FIA προώθησε το Halo για λόγους ασφαλείας. Πλέον μένει η επικύρωση της απόφασης από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού._Δ.Μ. 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ