Με σκοπό την ενίσχυση του ονόματος της γκάμας OPC, αλλά και τη δημιουργία μιας πιο «ζωντανής» σχέσης με τους πελάτες της και όχι μόνο, η Opel προχώρησε στη διοργάνωση ενός διαγωνισμού με την ονομασία OPC Race Camp.
Με μία ανοιχτή πρόσκληση στις αρχές του χρόνου, η Γερμανική εταιρία καλούσε όσους ονειρεύονταν να γίνουν οδηγοί αγώνων να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό συμπληρώνοντας απλά μία αίτηση. Η συμμετοχή ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Άνθρωποι κάθε ηλικίας, φύλου και εθνικότητας απέστειλαν στην Opel τις σχετικές αιτήσεις, ο αριθμός των οποίων άγγιξε τις 18.500.
Από αυτούς, αρχικά επιλέχτηκαν 500 οι οποίοι χωρισμένοι σε ομάδες, μέσα από ολοήμερες εκπαιδεύσεις, έπρεπε να πείσουν τους εκπαιδευτές, με επικεφαλής τον Manuel Reuter, για τις οδηγικές τους ικανότητες. Η σχετική διαδικασία έλαβε χώρα στο πεδίο δοκιμών της Opel στο Dudenhofen κοντά στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στο Rüsselsheim και περιελάμβανε μεταξύ άλλων, ασκήσεις slalom και lane change. Η πρόκριση αποδείχτηκε ιδιαιτέρως δύσκολη για τους συμμετέχοντες μιας και μόνο οι 20 από αυτούς επιλέχτηκαν τελικά να συνεχίσουν στην επόμενη φάση.
Εμείς τους συναντήσαμε στη φημισμένη πίστα του Nürburgring όπου εκεί συνεχίζουν την εκπαίδευσή τους οδηγώντας ειδικά προετοιμασμένα Opel Astra OPC. Στο τέλος της διαδικασίας, οι 8 ικανότεροι θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν ισάριθμα κατάλληλα προετοιμασμένα αγωνιστικά Opel Astra OPC στον 24ωρο αγώνα που διοργανώνεται στην συγκεκριμένη πίστα.
Συζητώντας με τους εκπαιδευόμενους προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε την αξία του όλου εγχειρήματος. Ένας από αυτούς μας δήλωσε:
«Για όλους εμάς, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, η δυνατότητα που μας έδωσε η Opel είναι τεράστια. Αν κάποιος θελήσει να συμμετάσχει σε αγώνες αυτού του επιπέδου, είναι σίγουρο πως θα χρειαστεί να ξοδέψει αρκετά χρήματα που οι περισσότεροι από εμάς, αν όχι όλοι, δεν έχουμε. Το ζήτημα όμως δεν είναι μόνο χρηματικό, στο OPC Race Camp εκπαιδευόμαστε από επαγγελματίες όπως ο Manuel Reuter που ίσως είναι και το πιο σημαντικό. Κάθε μέρα που περνά για εμάς είναι γιορτή».
Από την πλευρά της η Opel, για να γιορτάσει το όλο γεγονός, αποφάσισε να βγάλει σε περιορισμένη παραγωγή τον επόμενο χρόνο, μία ειδική έκδοση του Astra OPC με την ονομασία “Nürburgring Edition”. Οι διαφοροποιήσεις τις ειδικής αυτής έκδοσης σε σχέση με το κανονικής παραγωγής Astra OPC είναι κυρίως οπτικές και εστιάζονται στο άσπρο χρώμα του αμαξώματος, τη μεγάλη πίσω αεροτομή, την επένδυση από ανθρακονήματα τόσο στους καθρέπτες, όσο και στην μεσαίες κολώνες, και τις ζάντες αλουμινίου που προσδίδουν στο αυτοκίνητο λίγο μεγαλύτερο μετατρόχιο. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν δερμάτινα καθίσματα με το σχήμα της πίστας του Nürburgring χαραγμένο στα προσκέφαλα, επένδυση ανθρακονημάτων στο ταμπλό, και ο σειριακός αριθμός παραγωγής για το κάθε αυτοκίνητο. Συνολικά θα παραχθούν 835 αυτοκίνητα, όσος και ο χρόνος (8:35) που πέτυχε ο Manuel Reuter οδηγώντας ένα Astra OPC στο Nürburgring._Γ.Κ.