top icon
Επικαιρότητα

To Lexus LF-C2 Concept στο Λ. Άντζελες

Τον προπομπό της ανοιχτής έκδοσης του RC Coupe παρουσίασε η ιαπωνική εταιρεία δίνοντας συγχρόνως το στίγμα των επερχόμενων σχεδιαστικών της τάσεων.

Τον προπομπό της ανοιχτής έκδοσης του RC Coupe παρουσίασε η ιαπωνική εταιρεία δίνοντας συγχρόνως το στίγμα των επερχόμενων σχεδιαστικών της τάσεων.

Αναμφίβολα, πρόκειται για μια πληθωρική αισθητικά πρόταση από τη Lexus, μιας και το νέο LF-C2 Concept διαθέτει πολλά «πειραματικά», όπως οι ίδιοι οι δημιουργοί του τα αποκαλούν, σχεδιαστικά γνωρίσματα. Επί τους ουσίας, η νέα 2+2 θέσεων σπουδή των Ιαπώνων, η οποία αναμένεται να βρει στο δρόμο της, ως μοντέλο ευρείας παραγωγής ασφαλώς, τις ανοιχτές εκδόσεις που βασίζονται στο Audi A5, στη Mercedes C-Class και την BMW σειρά 4, εντυπωσιάζει με το επιβλητικό ρύγχος της, καθώς και με τις τεράστιες εισαγωγές αέρα τόσο στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα, όσο και στα πίσω φτερά, οι οποίες στόχο έχουν την βελτίωση της ψύξης των φρένων μαρτυρώντας συγχρόνως τον σπορτίφ, σε επίπεδο επιδόσεων, χαρακτήρα του μοντέλου. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και επιλογές όσον αφορά τους τροχούς του LF-C2 (20 ιντσών) και τον αριθμό των απολήξεων (τέσσερις) στο πίσω μέρος. Σε ότι αφορά στις διαστάσεις, σύμφωνα με όσα ανακοινώνουν οι Ιάπωνες στο περιθώριο της Έκθεσης του Λ. Άντζελες, το μήκος του πρωτοτύπου φτάνει τα 4,715 μ., το πλάτος τα 1.840 χλστ. και το ύψος σχεδόν τα 1,4 μ.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι ανάλογα εντυπωσιακή. Και κυρίως, ο πίνακας οργάνων αλλά και οι δύο εντυπωσιακές οθόνες τεχνολογίας LED στο μέσον του ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα, οι οποίες διαθέτουν μπλε φωτισμό και ελέγχονται πλήρως μέσω ενός touchpad που βρίσκεται πίσω ακριβώς από τον επιλογέα. Από εκεί και πέρα, ένα ακόμα στοιχείο είναι η αυστηρά 4θέσια διάταξη του εσωτερικού του, επιλογή που όπως όλα δείχνουν αναμένεται να μην αλλάξει στο μοντέλο παραγωγής, τα οποίο αναμένεται να πάρει την τελική του μορφή στα τέλη του 2016.

Προς το παρόν, η Lexus δεν έδωσε στη δημοσιότητα επίσημα στοιχεία όσον αφορά τον κινητήρα, γεγονός που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε κάτω από το εμπρός του καπό τον γνωστό 3,5 V6 κινητήρα βενζίνης της εταιρείας, καθώς και το υβριδικό της «πακέτο», που διαθέτει έναν κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 2,5 λίτρων. Η κορυφαία, τέλος, έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανόν να «φορά» έναν 5λιτρο V8 κινητήρα._Χ.Α.

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ