H Audi επεκτείνει την ηλεκτροκίνητη γκάμα της και στους δύο τροχούς παρουσιάζοντας μια πρόταση διαφορετική από τις άλλες.
Η Audi έχει γράψει την δική της τετράτροχη «εκτός δρόμου» ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με την χρήση τετρακίνησης κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980, στοιχείο που καθιέρωσε τη μάρκα και καθόρισε το DNA της.
Σήμερα, η εταιρεία των τεμνόμενων κύκλων εστιάζει το αγωνιστικό ενδιαφέρον της στους αμμόλοφους του Ράλλυ Ντακάρ με το RS Q e-tron E2, ο σχεδιασμός του οποίου αποτελεί τώρα πηγή έμπνευσης για ένα ηλεκτρικό mountain bike το οποίο κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Fantic.
«Στην Audi, ήμασταν τολμηροί στη δέσμευσή μας να γίνουμε ηγέτης στην παροχή βιώσιμης premium κινητικότητας», σχολίασε ο Andrew Doyle, Διευθυντής της Audi στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Το ηλεκτρικό ποδήλατο βουνού Audi σε συνεργασία με τη Fantic είναι ένα ακόμη φανταστικό παράδειγμα για το πώς μπορούμε να επεκτείνουμε τις δυνατότητες κινητικότητας σε πελάτες πέρα από τα βραβευμένα μοντέλα μας που οδηγούν».
Η σειρά e-tron της Audi επεκτείνεται
Όπως η πλήρως ηλεκτρική, σειρά μοντέλων e-tron της Audi, το ποδήλατο βουνού Audi powered by Fantic ξεχωρίζει για το εύρος των ικανοτήτων του και έχει την ευελιξία προσαρμογής σε πολλαπλές απαιτήσεις. Από περιηγήσεις μέχρι ποδηλασία αντοχής, υπόσχεται να ικανοποιήσει με την απόδοσή του σε κάθε μορφή εδάφους. Ωστόσο, το ισχυρό του σημείο είναι η οδήγηση στην κατηφόρα (downhill) χάρη στους τροχούς της Mavic (29″ εμπρός και 27,5″ πίσω), τα φαρδιά ελαστικά εκτός δρόμου και την διαδρομή της ανάρτησης που προέρχεται από την Ohlins και φτάνει τα 180 χλστ. εμπρός και 170 χλστ. πίσω. Τα φρένα είναι υδραυλικά δισκόφρενα της Braking με διάμετρο 220 χλστ. εμπρός και 203 χλστ. πίσω.
Σχεδιασμένο εργονομικά γύρω από ένα πλαίσιο enduro και κατασκευασμένο από αλουμίνιο επιτρέπει μια άνετη θέση οδήγησης, ώστε οι αναβάτες να μπορούν να αντιδρούν καλύτερα στα εμπόδια και την διαμόρφωση του εδάφους. Η μπαταρία ιόντων λιθίου προέρχεται από την Fantic, λέγεται Integra, λειτουργεί με τάση 36 Volt και «χωράει» 720 Wh. Είναι τοποθετημένη στο κέντρο του πλαισίου και όσο το δυνατόν πιο χαμηλά, και εμφανισιακά ξεχωρίζει από τα εντυπωσιακά γραφικά με την επωνυμία e-tron. Το ρεύμα της τροφοδοτεί τον κινητήρα Brose S-MAG ισχύος 250 Watt που παρέχει έως 90 Nm ροπής και μπορεί να κινήσει το ποδήλατο αμιγώς ηλεκτρικά έως τα 25 χλμ/ώρα.
Audi e-tron powered by Fantic: ηλεκτροκίνηση και στην ποδηλασία
Το ηλεκτρικό ποδήλατο βουνού Audi powered by Fantic προσφέρει στους αναβάτες τέσσερα επίπεδα ηλεκτρικής υποβοήθησης: Eco, Tour, Sport και Boost. Το Eco είναι ρυθμισμένο για να παρέχει μέγιστη αποδοτικότητα και εμβέλεια με αισθητή ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ το Tour φέρνει ένα αυξημένο επίπεδο ηλεκτρικής υποβοήθησης. Το Sport είναι σχεδιασμένο για να προσθέτει ισχύ ως βοήθεια στην αθλητική ποδηλασία. Τέλος, το Boost παρέχει το μέγιστο επίπεδο ηλεκτρικής υποβοήθησης για δύσκολες, ανηφορικές διαδρομές.
Μια μικρή ψηφιακή οθόνη που βρίσκεται στο τιμόνι παρέχει στον αναβάτη επαρκή πληροφόρηση με ενδείξεις όπως η φόρτιση της μπαταρίας και η ταχύτητα. Όταν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας πέφτει κάτω από το 10%, αναβοσβήνει η σχετική ένδειξη επάνω δεξιά γωνία της οθόνης.
Η τεχνολογία που ενσωματώνει και τα επώνυμα περιφερειακά, όπως η SRAM που υπογράφει την μετάδοση, ή οι Selle Italia και Renthal που φροντίζουν για την επαφή του αναβάτη με το ποδήλατο, δικαιολογούν και την τιμή που προσεγγίζει τα 9.000 ευρώ.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες στους καταλόγους αξεσουάρ της Audi.