Με την παρουσίαση της πιο νεανικής 3θυρης έκδοσης του Aveo η Chevrolet ολοκλήρωσε τη γκάμα της στη μικρομεσαία κατηγορία. Το 3θυρο Aveo διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις με την προσθήκη μιας μικρής αεροτομής στην πίσω πόρτα, με τα προτεταμένα φτερά στους πίσω τροχούς και το πλαστικό φιλέτο που διατρέχει το πλάι του αυτοκινήτου.
Κατά τα άλλα η 3θυρη εκδοχή ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Chevrolet, αφήνοντάς μας τις ίδιες καλές εντυπώσεις με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι και σε αυτή την περίπτωση δύο, ο νέος 1.200άρης ο οποίος αποδίδει 84 ίππους και ο 1.400άρης ο οποίος αποτελεί βελτίωση του ήδη υπάρχοντος, αποδίδοντας 101 ίππους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Chevrolet η κατανάλωση καυσίμου και στις δύο περιπτώσεις έχει μειωθεί σημαντικά. Τα αμαξώματα της οικογένειας των νέων Aveo έχουν δεχθεί ενισχύσεις σε σχέση με το παρελθόν, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ακαμψίας, συνεπώς της οδικής συμπεριφοράς, αλλά και της ασφάλειας των επιβατών.
Όμως, το κομβικό στοιχείο της τιμής, που κατά την άποψή μας θα μπορούσε να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για τα Aveo γενικότερα, παραμένει ανταγωνιστική μεν, χωρίς όμως και να δίνει το προβάδισμα στα μικρομεσαία Chevrolet. Οι τιμές του 3θυρου ξεκινάνε από 9.990 ευρώ για το 1.2 και από 11.990 ευρώ για το 1.4.
Στην ίδια εκδήλωση η Chevrolet παρουσίασε και το νέο αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιό της. Για το ντεμπούτο του επέλεξε το Epica που βρίσκεται στον αντίποδα του Aveo από πλευράς διαστάσεων, καθώς αποτελεί τη ναυαρχίδα της Chevrolet για τη μεγάλη κατηγορία. Το νέο κιβώτιο συνδυάζεται και με τους τρεις διαθέσιμους κινητήρες του Epica, (2.0 / 2.5 / 2.0 diesel), και είναι συμπαγές σε διαστάσεις παρά τον αυξημένο αριθμό των σχέσεών του.
Προσφέρει επίσης πυκνή κλιμάκωση, γεγονός που επηρεάζει θετικά τις επιδόσεις αλλά και την οδική συμπεριφορά όπως διατείνεται η Chevrolet. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το 6άρι κιβώτιο σε συνδυασμό με τον κινητήρα των 2.5 λίτρων. Και πάλι σύμφωνα με τη Chevrolet το νέο κιβώτιο προσφέρει σε αυτή την εκδοχή 15% καλύτερη οικονομία καυσίμου με σταθερές ταχύτητες της τάξης των 90-120 χλμ./ώρα συγκριτικά με τον προκάτοχό του.
Επιπρόσθετα, το κιβώτιο αυτό βελτιώνει τις επιδόσεις 0-40 χλμ./ώρα και 0-60 χλμ./ώρα του Epica μέχρι και 10% αντίστοιχα. Στην πράξη και στο πλαίσιο της πρώτης αυτής επαφής μπορούμε να πούμε ότι το νέο κιβώτιο δένει αρμονικά με το χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Σε επίπεδο άνεσης το νέο 6άρι φαίνεται να ανταποκρίνεται με επάρκεια, μέχρι του σημείου που θα απαιτήσει κανείς περισσότερα.
Σε περίπτωση που ο οδηγός θελήσει να κινηθεί πιο σβέλτα, το κιβώτιο είναι ένα από τα πρώτα στοιχεία του συνόλου που θα εμφανίσουν αδυναμία. Όμως αυτό δεν είναι εντέλει και το ζητούμενο από τον συγκεκριμένο συνδυασμό. Ίσως παρόλα αυτά ένα πρόγραμμα το οποίο θα προσέφερε μια επιπλέον σπορ ρύθμιση να βελτίωνε λίγο τις αργές αλλαγές. Το νέο κιβώτιο θα μπει στην παραγωγή τον ερχόμενο Αύγουστο και στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμο από το Σεπτέμβριο._Γ.Κυρ.