top icon
Επικαιρότητα

Όμιλος VW: 86 δις ευρώ σε 5 χρόνια!

Αυτό είναι το ποσό που σκοπεύει να επενδύσει η VW μέσα στα προσεχή χρόνια σε νέα μοντέλα, τεχνολογίες και εγκαταστάσεις προκειμένου να ανελιχτεί στη Νο1 θέση της παγκοσμίας αγοράς.

Αυτό είναι το ποσό που σκοπεύει να επενδύσει η VW μέσα στα προσεχή χρόνια σε νέα μοντέλα, τεχνολογίες και εγκαταστάσεις προκειμένου να ανελιχτεί στη Νο1 θέση της παγκοσμίας αγοράς.

Στόχος του Ομίλου VW, που αν μη τι άλλο και φιλόδοξος είναι και αρκούντως επιθετικός σε ότι αφορά την στρατηγική του, είναι ξεκάθαρος: να εκθρονίσει την ιαπωνική Toyota από την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου. Δίνοντας το στίγμα των προθέσεών τους για μια ακόμα φορά, σε χθεσινές του δηλώσεις, ο Martin Winterkorn, ο άνθρωπος που κατευθύνει σήμερα τις τύχες του Ομίλου, διευκρίνισε πως «θα συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον με στόχο να αναδειχτούμε στον ηγετικό αυτοκινητικό όμιλο σε παγκόσμιο επίπεδο τόσο με οικονομικούς, όσο και με οικολογικούς όρους». Συμπλήρωσε δε πως «ο Όμιλος διαθέτει και τα τεχνολογικά και τα οικονομικά αποθέματα που θα του επιτρέψουν να πετύχει τους στόχους του». Από τα 86 δις ευρώ, τα 2/3 θα διατεθούν, σύμφωνα με όλα όσα διαμηνύουν σήμερα οι ιθύνοντες της εταιρείας, αποκλειστικά για «ανάπτυξη» φιλικά προσκείμενων προς το περιβάλλον τεχνολογιών και μοντέλων. Στο παραπάνω… ιλιγγιώδες ποσό δεν περιλαμβάνονται οι επενδύσεις που η VW σκοπεύει να ολοκληρώσει έως τα τέλη του 2019 στην αγορά της Κίνας, γεγονός που εκτοξεύει το συνολικό ποσό που θα διατεθεί για έρευνα, ανάπτυξη και κατασκευή νέων μοντέλων, και όχι μόνο, κατά 22 επιπλέον δις ευρώ! Σύμφωνα με έγκυρους αναλυτές της αγοράς, τα παραπάνω ποσά (86+22 δις ευρώ) υπερβαίνουν ακόμα και εκείνα που πρόκειται να «ξοδέψουν» σε νέες τεχνολογίες μέσα στην προσεχή 5ετία κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας, όπως είναι για παράδειγμα η Samsung και η Intel.

Όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν παρά τη… φυσική συνέχεια μιας επεκτατικής πολιτικής, που ξεκίνησε το 2007 και συνεχίστηκε τα αμέσως επόμενα χρόνια, αρχικά μέσω της «απορρόφησης» της Porsche, της Scania και της Man και εν συνεχεία μέσω του διπλασιασμού των εργοστασίων του Ομίλου ανά τον κόσμο (σ.σ.: σήμερα, το γερμανικό Γκρουπ διαθέτει στο σύνολο 107 κατασκευαστικές μονάδες, εκ των οποίων οι 28 βρίσκονται επί γερμανικού εδάφους). Με δεδομένα όσα ανακοινώθηκαν χθες, την επόμενη 5ετία, ο Όμιλος VW αναμένεται να επικεντρώσει την προσοχή του κυρίως στους παρακάτω τομείς: στην περαιτέρω διεύρυνση των προτάσεων του στην κατηγορία των SUV μοντέλων και ειδικότερα στις μικρές (Α/Α0), στην εκ βαθέων ανανέωση των επαγγελματικών της οχημάτων, καθώς και στην εξέλιξη κινητήριων μονάδων με οικολογικό προφίλ._Χ.Α.

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ