Με δύο one-off μοντέλα, τις Invencible Coupe και Autentica Roadster, η Lamborghini αποχαιρετά τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της, λίγες εβδομάδες πριν την πρεμιέρα του πρώτου υβριδικού της μοντέλου.
Με μόλις λίγες εβδομάδες να απομένουν για το ντεμπούτο του πρώτου υβριδικού σούπερ σπορ αυτοκινήτου της Lamborghini, η ιταλική αποχαιρετά τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της παρουσιάζοντας σήμερα δύο μοναδικά – στην κυριολεξία – αυτοκίνητα: την Invencible Coupe και την Autentica Roadster.
«Ο κινητήρας V12 είναι ένας από τους πυλώνες της ιστορίας μας και της επιτυχίας της μάρκας μας», δήλωσε ο Stephan Winkelmann, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini. «Καθώς οδεύουμε προς την υιοθέτηση μιας νέας εποχής υβριδισμού στην καρδιά της στρατηγικής μας, αυτός είναι ο τρόπος της Lamborghini να αποχαιρετήσει τον ατμοσφαιρικό V12 με δύο μοναδικά οχήματα».
Τα δύο one-off μοντέλα σχεδιάστηκαν από τη Lamborghini Centro Stile χρησιμοποιώντας την 12κύλινδρη πλατφόρμα της ιταλικής εταιρείας. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι Ιταλοί από τη Sant’Agata, «η Invencible και η Autentica αποτίουν φόρο τιμής στην Sesto Elemento και την Reventon».
Και τα δύο νέα αυτοκίνητα της Lamborghini μοιράζονται το ίδιο μονοκόκ από ανθρακονήματα της Aventador, που παράγεται στην Ιταλία, μαζί με ένα full–carbon αμάξωμα που ενσωματώνει τεχνολογίες της Lamborghini που «βγήκαν» από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Το επιβλητικό καπό τους παραπέμπει σε εκείνο της Essenza SCV12, μαζί με το εμπρός splitter, με τις εισαγωγές αέρα στο πρώτο να θυμίζουν τις αντίστοιχες που κοσμούν την Sesto Elemento. Χαρακτηριστική επίσης είναι και η κεντρική τριπλή εξάτμιση με τις διακοσμητικά από Inconel, ένα ειδικό κράμα χάλυβα υψηλής απόδοσης που προέρχεται από την αεροδιαστημική βιομηχανία.
Στο εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων κυριαρχούν οι καθαρές γραμμές, με ένα μινιμαλιστικό ταμπλό με εξαγωνικούς αεραγωγούς – προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης – να υπογραμμιστεί την προσοχή στην οδηγική απόλαυση.
Οι Lamborghini Invencible Coupe και Autentica Roadster είναι τα τελευταία αυτοκίνητα που κατασκευάζονται από τη Lamborghini που παίρνουν κίνηση από τον 12κύλινδρο κινητήρα των 6,5 λίτρων ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος κατά μήκος στο πίσω μέρος (Longitudinale Posteriore: «LP»).
Και στις δύο περιπτώσεις, η ισχύς του φτάνει τους 780 ίππους και η ροπή τα 720 Nm. Όσον αφορά τη μετάδοσης, η Lamborghini έχει επιστρατεύσεις και για τα δύο one-off μοντέλα της το 7τάχυτο ISR κιβώτιο ταχυτήτων της και σύστημα τετρακίνησης.