top icon
Επικαιρότητα

Επίσημα η νέα Lotus Elite

Ένα εντυπωσιακό κουπέ 2+2 θέσεων αποκάλυψε σήμερα η Lotus, με αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, 5λιτρο V8 κινητήρα, εντυπωσιακό σχεδιασμό και την ονομασία Elite, δύο βδομάδες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην Έκθεση του Παρισιού.

Ένα εντυπωσιακό κουπέ 2+2 θέσεων αποκάλυψε σήμερα η Lotus, με αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, 5λιτρο V8 κινητήρα, εντυπωσιακό σχεδιασμό και την ονομασία Elite, δύο βδομάδες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στην Έκθεση του Παρισιού.
 
Η ονομασία του συγκεκριμένου μοντέλου, με το οποίο Βρετανοί επιχειρούν να τα… βάλουν με καθιερωμένες προτάσεις του είδους, όπως είναι η Aston Martin DB9 και η Ferrari California, κάθε άλλο παρά νέα είναι, καθώς σήμερα επιστρατεύεται για τρίτη κατά σειρά φορά στην 52χρονη ιστορία της μάρκας. Η νέα Elite είναι ένα 2+2 θέσεων κουπέ, με τον κινητήρα εγκατεστημένο εμπρός και την κίνηση πίσω, ενώ, όπως σημειώσαμε και στην αρχή, διαθέτει μια αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή. Ωστόσο, η επιλογή αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο στο μέλλον να δούμε και μια κουπέ παραλλαγή της νέας Elite ή ενδεχομένως και μια τρίτη, με την παραδοσιακή πάνινη οροφή.  
 
Με δεδομένα τα όσα έχουν αποκαλυφθεί μέχρι αυτή τη στιγμή, η Elite θα είναι εφοδιασμένη με έναν 5λιτρο V8 κινητήρα, ο οποίος προέρχεται από την Toyota και χρησιμοποιεί ως «βάση» του το κινητήριο σύνολο του Lexus LS600h. Συν τοις άλλοις, ο V8 θα συνεργάζεται με σύστημα υπερπλήρωσης –μηχανικό ή με υπερσυμπιεστή καυσαερίων- καθώς και με ένα αγωνιστικών προδιαγραφών σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας (KERS), το οποίο θα βρίσκεται εγκατεστημένο εμπρός. Οι διαθέσιμες εκδόσεις της νέας Elite αναμένεται να είναι δύο: η πρώτη θα αποδίδει περί τους 550 με 560 ίππους, ενώ η δεύτερη, η οποία θα συνοδεύεται με το γράμμα «R», περί τους 620 ίππους και τα 720 Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση, οι παραπάνω τιμές αφορούν τη συνδυαστική ισχύ που προκύπτει ως άθροισμα της ισχύος του V8 με εκείνη που προσδίδει το σύστημα KERS. 

 
Σχεδιαστικά, το νέο 2+2 θέσεων βρετανικό μοντέλο υιοθετεί μια… γλώσσα που διαφοροποιείται έντονα σε σχέση με τις αντίστοιχες επιλογές της μάρκας στο παρελθόν, με περισσότερες «γωνίες» και ακμές, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Δυστυχώς, προς το παρόν δεν υπάρχει εικόνα –κυριολεκτικά και μεταφορικά- του εσωτερικού διακόσμου του αυτοκινήτου, αν και βέβαιο θεωρείται πως και εδώ η Lotus θα δώσει τον καλύτερο εαυτό της. Από πλευράς διαστάσεων και βαρών, η Elite θα αγγίζει σε μήκος τα 4,6 μ. και τα 1.650 κιλά, αντίστοιχα, επιταχύνοντας από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μεταξύ 3,5 και 3,7 δλ.  Κλείνοντας αξίζει να προσθέσουμε πως το πλαίσιο-αμάξωμα της νέας Elite θα διαθέτει πολλά μέρη από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, ενώ οι αναρτήσεις της, τόσο εμπρός όσο και πίσω, θα αποτελούνται από διπλά ψαλίδια.
 
Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις των Βρετανών της Lotus, η διάθεση της νέας Elite δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν το 2014. Περισσότερες πληροφορίες για το νέο δημιούργημα της εταιρείας, αλλά και για την επίσης νέα Elise, που θα δώσει και αυτή το παρόν στην Έκθεση του Παρισιού, υπομονή μέχρι τα τέλη της επόμενης εβδομάδες! _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ