top icon
Επικαιρότητα

Οι κινητήρες του νέου Peugeot 208

Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε ποια πρόκειται να είναι τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου που θα κινούν το Peugeot 208, που αναμένεται στις αγορές σε λίγους μόλις μήνες.

Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε ποια πρόκειται να είναι τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου που θα κινούν το Peugeot 208, που αναμένεται στις αγορές σε λίγους μόλις μήνες.

Θυμίζουμε πως, μέχρι στιγμής, οι ιθύνοντες της Peugeot είχαν δώσει στη δημοσιότητα μέσω των επίσημων ανακοινώσεών τους μερικές μόνο πληροφορίες σε συνδυασμό με τις πρώτες φωτογραφίες του νέου επίδοξου best seller τους, χωρίς ωστόσο να μας αποκαλύψουν τις προδιαγραφές των κινητήριων μονάδων που θα φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό του. Σήμερα, ωστόσο, η… σιγή ισχύος έσπασε, καθώς, λίγους μόλις μήνες πριν το επίσημο εμπορικό ντεμπούτο του διαδόχου του επιτυχημένου 207 (σημ.: το νέο 208 αναμένεται να λανσαριστεί στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης, πλην της Μ. Βρετανίας, όπου το ντεμπούτο του θα καθυστερήσει, μέσα στην άνοιξη του 2012), οι Γάλλοι ανοίγουν πλήρως τα χαρτιά τους.

Πιο συγκεκριμένα, ο Βενιαμίν της γκάμας θα είναι ένας νέος 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 68 ίππους και 95 Nm ροπής. Οι εκπομπές ρύπων που θα εκπέμπει (διοξειδίου του άνθρακα), σύμφωνα με την εταιρεία, θα ανέρχεται στα μόλις 99 gr για κάθε χλμ. 3κύλινδρος επίσης θα είναι και ο αμέσως μεγαλύτερος σε χωρητικότητα κινητήρας του νέου 208 (1,2 λίτρα), ο οποίος, χάρη στην αρωγή συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, θα αποδίδει 82 ίππους και 118 Nm ροπής εκπέμποντας 104 gr CO2 ανά χλμ. Αμέσως μετά, συναντάμε τους… καθιερωμένους 1,4 VTi και 1,6 VTi, οι οποίοι, όντας ατμοσφαιρικοί, εξακολουθούν να αποδίδουν αντίστοιχα 95 και 120 ίππους. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι κατʼ αντιστοιχία 129 και 134 gr ανά χλμ. Και οι τέσσερις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Κιβώτιο –χειροκίνητο επίσης- με 6 σχέσεις διαθέτει η κορυφαία προς το παρόν έκδοση του μοντέλου, συνδυαζόμενο με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη της PSA απόδοσης 156 ίππων.



Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων, που πλέον αποκτούν νόημα και στη δική μας αγορά, διαμορφώνεται ως εξής:

– 1.4 HDi FAP: 68 ίπποι, 160 Nm, CO2: 98 gr/χλμ.
– 1.4 e-HDi FAP: 68 ίπποι, 160 Nm, Stop & Start, CO2: 87 gr/χλμ.
– 1.6 e-HDi FAP: 92 ίπποι, 230 Nm, Stop & Start, CO2: 98 gr/χλμ.
– 1.6 e-HDi FAP 6sp: 92 ίπποι, 230 Nm, Stop & Start, CO2: 98 gr/χλμ.
– 1.6 e-HDi FAP 6sp: 115 ίπποι, 285 Nm, Stop & Start, CO2: 99 gr/χλμ.

Αξίζει να προσθέσουμε πως ο μέσος όρος εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για το σύνολο της γκάμας των διαθέσιμων κινητήρων του νέου 208 είναι μειωμένος σε σχέση με εκείνον του 207 κατά 34 gr ανά χλμ. Συν τοις άλλοις, τα ανακυκλώσιμα υλικά του νέου 208 είναι περισσότερα –κατά 25%- σε σχέση με εκείνα του προκατόχου του, ενώ, σε σχέση με το τελευταίο πάντα, το συνολικό βάρος του αμαξώματος, που έχει ως αφετηρία τα μόλις 975 κιλά, είναι κατά μέσο όρο 110 κιλά μικρότερο.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ