top icon
Επικαιρότητα

Το νέο Lexus LF-LC Hybrid Sports Coupe Concept

Το υβριδικό κουπέ της Lexus αποκαλύπτεται και επίσημα στη Διεθνή Έκθεση του Ντιτρόιτ καταδεικνύοντας τα σχεδιαστικά και όχι μόνο μονοπάτια που οι Ιάπωνες αναμένεται να ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια.

Το υβριδικό κουπέ της Lexus αποκαλύπτεται και επίσημα στη Διεθνή Έκθεση του Ντιτρόιτ καταδεικνύοντας τα σχεδιαστικά και όχι μόνο μονοπάτια που οι Ιάπωνες αναμένεται να ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια.

Μπορεί οι άνθρωποι της Lexus να μας… ταλαιπώρησαν τις προηγούμενες μέρες με τη συνεχή δημοσίευση teaser φωτογραφιών του νέου τους εκθέματος, ωστόσο, η αναμονή, όπως αποδεικνύεται σήμερα, τελικά, άξιζε τον κόπο. Όπως σας είχαμε προϊδεάσει μέσω προγενέστερων αναρτήσεών μας και όπως φαίνεται, πλέον, με τη βοήθεια των επίσημων και «ολοκληρωμένων» φωτογραφιών του νέου LF-LC Hybrid Sports Coupe Concept, πρόκειται για ένα εντυπωσιακό από κάθε σκοπιά όχημα, με… σεβαστές εξωτερικές διαστάσεις, φουτουριστική σχεδιαστική προσέγγιση εντός και εκτός και οικολογικά χαρακτηριστικά σε ότι αφορά τα επιμέρους μηχανικά του μέρη. Το LF-LC έχει σχεδιαστεί από το σχεδιαστικό κέντρο Calty που έχει την έδρα του στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α. προτάσσοντας, πέρα από την τεχνολογία και την υψηλή αισθητική του, ένα οδηγοκεντρικό προφίλ.



Οπτικά, το νέο αυτό κουπέ υιοθετεί πλήρως τις φόρμες που επιτάσσει η σχεδιαστική γλώσσα
L-Finesse των Ιαπώνων που είδαμε να βρίσκει εφαρμογή φέτος στο νέο GS και από το 2013 στο ολοκαίνουργιο «μικρό» IS. Σύμφωνα με τον Mark Templin, που είναι επικεφαλής της Lexus στις Η.Π.Α. το νέο αυτό κουπέ δείχνει το δρόμο για τις επερχόμενες δημιουργίες της εταιρείας σε μια προσπάθεια δημιουργίας προϊόντων που θα συναρπάσουν τους αγοραστές. Σήμα κατατεθέν, πάντως, του νέου LF-LC είναι η οροφή του, η οποία αποτελείται από ένα μονοκόμματο-ενιαίο κρύσταλλο, το οποίο επιτελεί συγχρόνως καθήκοντα εμπρός και πίσω ανεμοθώρακα. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή, αν όχι και προκλητική, είναι η αισθητική προσέγγιση του εμπρόσθιου μέρος και κυρίως της μάσκας, ενώ αντίστοιχα… έντονα συναισθήματα γεννά και ο σχεδιασμός των πίσω φωτιστικών σωμάτων, τα οποία αντλούν την έμπνευσή τους από τον τομέα της αεροναυπηγικής, σύμφωνα πάντα με τους δημιουργούς του οχήματος.

Στο εσωτερικό, η εικόνα αποδεικνύεται εξίσου ενδιαφέρουσα. Ο πίνακας οργάνων θυμίζει αεροσκάφος, το σύστημα διεύθυνσης πηδάλιο αγωνιστικού αυτοκινήτου, ενώ στην αίσθηση ανωτερότητας συμβάλλει επίσης ο συνδυασμός υλικών που χρησιμοποιούνται στο σύνολο του εσωτερικού διακόσμου του (βλ. δέρμα, suede, αλουμίνιο, αλλά και ξύλο). Εξίσου… εκθαμβωτική είναι η ύπαρξη αγωνιστικών καθισμάτων, αλλά και δύο LCD οθονών με διάμετρο 12,3 ίντσες, οι οποίες προβάλλουν μια πλειάδα χρήσιμων πληροφοριών, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και εκείνες του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης.

Δυστυχώς, οι ιθύνοντες της εταιρείας, ακόμα και μετά το πέρας της παρουσίασης του αυτοκινήτου στους εκπροσώπους του Τύπου στο Ντιτρόιτ, δεν έδωσαν τελικά στη δημοσιότητα στοιχεία για τα μηχανικά μέρη του νέου 2+2 θέσεων κουπέ τους, περιοριζόμενοι μόνοι στο να αναφέρουν… λακωνικά πως το πισωκίνητο LF-LC, με τον εγκατεστημένο στο εμπρός μέρος κινητήρα του, θα διαθέτει το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης Hybrid Drive της Lexus.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ