top icon
Αγώνες

Πρώτη επαφή!

Ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Νίκος Ζακχαίος, πραγματοποίησαν εχθές τα πρώτα τους χιλιόμετρα με το Skoda Fabia R5, σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, αλλά και υπό το φως προβολέων!

Την πρώτη τους επαφή με το Skoda Fabia R5 είχαν εχθές οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος, λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις για το 2015. Ο απόφοιτος της σχολής του “Γίνε Πρωταθλητής” είχε τη δυνατότητα να οδηγήσει το ολοκαίνουργιο Fabia της ιταλικής Motorsport Italia σε μικτές συνθήκες (άσφαλτος-χώμα), στη γνωστή διαδρομή στο χωριό Εξαμίλια, ειδική που παραδοσιακά προσφέρεται για δοκιμές εν όψει του Ακρόπολις. Μαζί με τον Νίκο Ζακχαίο στο δεξί του μπάκετ, είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν το Skoda προδιαγραφών R5 για περισσότερο από 50 χιλιόμετρα και μάλιστα με διαφορετικές συνθήκες! Βλέπετε, αρχικά το μεσημέρι, όταν ο νικητής της κατηγορίας του PWRC στο Ακρόπολις το 2009 έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο, οι επιφάνειες ήταν στεγνές. Αργότερα, όταν η βροχή έκανε την εμφάνιση της δοκίμασε το αυτοκίνητο και στη λάσπη, ενώ στο τέλος πήρε μία γεύση από το Fabia και τη νύκτα, με τη χρήση προβολέων.

Ο Λάμπρος δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό του και το έβλεπε κανείς εύκολα στο πρόσωπο του. Αντίστοιχα, ο Νίκος Ζακχαίος δήλωνε εντυπωσιασμένος από το αυτοκίνητο στα πρώτα χιλιόμετρα, αν και προτίμησαν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση οι οποίες και ταιριάζουν περισσότερο στο οδηγικό τους στυλ, επιλέγοντας εν τέλει πιο σκληρά ελατήρια. Παράλληλα, ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Έλληνας οδηγός με την αίσθηση των φρένων, τα οποία και μπλόκαραν σχετικά εύκολα, προσπάθησε να το αντιμετωπίσει με τους μηχανικούς της Motorsport Italia με διάφορους τρόπους. Ο ίδιος, μας είπε χαρακτηριστικά: “Η πρώτη αίσθηση που αποκόμισα από το αυτοκίνητο είναι πως πρόκειται για μία πιο φιλική κατασκευή σε σχέση με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000. Ο τρόπος λειτουργίας, ειδικά του κινητήρα, είναι πιο κοντά σε ένα αγωνιστικό της κατηγορίας Ν/4. Παράλληλα, πάντα σε σχέση με ένα S2000, απαιτούνται λιγότερες αλλαγές σχέσεων τόσο λόγω της ροπής του κινητήρα, όσο και του αριθμού των σχέσεων, αφού το κιβώτιο είναι πεντάρι. Αυτή τη στιγμή προσπάθησα να συνηθίσω τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και ιδιαίτερα την αίσθηση των φρένων. Σίγουρα, αυτό που θέλουμε είναι χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Στόχος μας είναι να κάνουμε όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα, να ευχαριστηθούμε και να προσπαθήσουμε να βρισκόμαστε κοντά στους χρόνους των πρώτων.”

Ο Λάμπρος θα έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει το Fabia R5 και το Σάββατο το πρωί, πραγματοποιώντας τα ελεύθερα περάσματα και στη συνέχεια την κατατακτήρια ειδική. Αναμφίβολα, η συγκεκριμένη περίοδος δοκιμών βοήθησε τον Έλληνα οδηγό να μπει στο πνεύμα του αγώνα και να βρει ρυθμό, έτσι ώστε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, το οποίο διαφέρει σημαντικά σε σχέση με τα Lancer της κατηγορίας Ν που αγωνίστηκε τα τελευταία χρόνια. Το πληθωρικό του ταλέντο, του επιτρέπει να προσαρμόζεται άμεσα σε κάθε είδους κατασκευή που έχει στα χέρια του, γεγονός που αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για τον ίδιο. Βέβαια, η αποχή του από τους αγώνες και η περιορισμένη συμμετοχή του σε επιλεκτικούς αγώνες τα τελευταία χρόνια και μάλιστα ασφάλτινους, κάνουν δύσκολο το έργο του. Όμως, διαθέτει σημαντικά όπλα στα χέρια του, τα οποία και του επιτρέπουν να αισιοδοξεί πως θα είναι κοντά στους πρωταγωνιστές του ERC, κάτι που θεωρούμε πως είναι στόχος εφικτός. Η συνέχεια στις ειδικές διαδρομές του εθνικού μας αγώνα, σε μερικές ώρες από σήμερα!_Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ