Το Jogger Hybrid 140 αποτελεί το πρώτο υβριδικό Dacia συνδυάζοντας την πολυχρηστικότητα με τη δοκιμασμένη και αποτελεσματική υβριδική τεχνολογία του Groupe Renault.
Η Dacia ξεκίνησε εδώ και έναν περίπου χρόνο τις πωλήσεις του Jogger, ενός μοντέλου που αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στην κατηγορία των 7θέσιων οικογενειακών οχημάτων. Το μοντέλο, από το λανσάρισμά του στις διεθνείς αγορές το Μάρτιο του 2022, έχει ήδη σημειώσει σημαντική εμπορική επιτυχία, με πάνω από 83.000 παραγγελίες και περισσότερες από 51.000 ταξινομήσεις. Σε λιγότερο από ένα χρόνο, το Jogger έγινε το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στο segment C, εξαιρουμένων των SUV.
Τα δύο τρίτα των πελατών του Jogger επιλέγουν την έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου) 1.0 ΤCe 100 LPG, αλλά και το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ το 55% επιλέγει την 7θέσια έκδοση. Αυτό το «success story» συνεχίζεται καθώς σύντομα τη γκάμα του Jogger θα συμπληρώσει η έκδοση με τον κινητήρα Hybrid 140, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο.
Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Mioveni στη Ρουμανία και εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία του Groupe Renault, το Jogger είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία, συμβάλλοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της μάρκας. Στόχος του Jogger Hybrid 140 είναι να προσελκύσει οικογένειες και πελάτες που αναζητούν ένα ευρύχωρο πολυχρηστικό αυτοκίνητο, κατάλληλο τόσο για την πόλη, όσο και για τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο.
Διαβάστε επίσης: Οδοιπορικό στο Ναύπλο με τo Dacia Jogger
Η υβριδική έκδοση του Jogger ειδικότερα απευθύνεται σε πελάτες που αναζητούν τα πλεονεκτήματα της οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος – όπως η αθόρυβη οδήγηση χωρίς κραδασμούς, η πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση και η διαθέσιμη από το πάτημα του γκαζιού ροπή. Προσφέρει δε υψηλό επίπεδο άνεσης σε όλους τους επιβάτες, ακόμα και στους ενήλικες που κάθονται στην 3η σειρά καθισμάτων.
Η νέα αυτή υβριδική έκδοση διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα του σημερινού Jogger, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο χώρο φόρτωσης, διατηρώντας τις ίδιες αναλογίες στις εσωτερικές του διαστάσεις με την υπόλοιπη γκάμα. Απόδειξη του πολυχρηστικού χαρακτήρα του Dacia Jogger είναι το γεγονός ότι η ενσωμάτωση της μπαταρίας του υβριδικού συνόλου, σχεδιάστηκε από την αρχή. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG για τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG
Το Jogger Hybrid 140 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που περιλαμβάνει τη λειτουργία B (Brake), που ενισχύει την ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και τη δύναμη πέδησης μέσω του κινητήρα. Η χρήση αυτού του προγράμματος δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης περισσότερης ενεργείας, αυξάνοντας παράλληλα και το επίπεδο άνεσης στην οδήγηση σε αστικές περιοχές.
Στο εσωτερικό διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, οι ενδείξεις του οποίου μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας. Για ακόμα περισσότερη άνεση, το Jogger Hybrid 140 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό ηλεκτρονικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο.
«Σε λιγότερο από ένα χρόνο από την κυκλοφορία του Jogger, κάνουμε το επόμενο βήμα συμπληρώνοντας τη γκάμα του μοντέλου με την υβριδικήέκδοση Hybrid 140. Πρόκειται για ένα υβριδικό μοντέλο χωρίς συμπλέκτη, που προσφέρει πλήρως ηλεκτρική εκκίνηση, ενώ εξασφαλίζει περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου. Το Jogger Hybrid 140 αποτελεί έναν πρώτης τάξεως εκπρόσωπο των αξιών που πρεσβεύει η Dacia, καθώς είναι ένα προσιτό υβριδικό οικογενειακό όχημα,που προσφέρει γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους, ενώ είναι εφοδιασμένο με όσα έχει πραγματική ανάγκη ο σύγχρονος οδηγός. Με την ενσωμάτωση του υβριδικού συστήματος κίνησης η Dacia έκανε το μεγάλο άλμα προς την υβριδική τεχνολογία», δήλωσε ο Lionel Jaillet, VP, Dacia, Product Performance.