top icon
Επικαιρότητα

Νέος κινητήρας boxer από τη Subaru

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την ανανέωση του αειθαλούς μπόξερ κινητήρα της, ο οποίος πλέον αποδεικνύεται πιο οικονομικός διαθέτοντας συγχρόνως μικρά οφέλη και στην απόδοσή του.

Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την ανανέωση του αειθαλούς μπόξερ κινητήρα της, ο οποίος πλέον αποδεικνύεται πιο οικονομικός διαθέτοντας συγχρόνως μικρά οφέλη και στην απόδοσή του.
 
Επί της ουσίας, πρόκειται για την τρίτη κατά σειρά γενιά των επίπεδων και 4κύλινδρων, ασφαλώς, βενζινοκινητήρων της Subaru, οι οποίοι και αποτελούν, μαζί με το σύστημα τετρακίνησης, το σήμα κατατεθέν των προϊόντων της. Πιο συγκεκριμένα, τόσο ο επίπεδος κινητήρας των 2,0 λίτρων, όσο και εκείνος των 2,5 διαθέτουν πλέον μικρότερη διάμετρο και μεγαλύτερη διαδρομή (από 92×75 σε 80×90 χλστ.) προκειμένου να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο τα χαρακτηριστικά καύσης αλλά και η ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές λειτουργίας. Επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία που η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα, οι τριβές που αναπτύσσονται στο εσωτερικό των κινητήρων μειώθηκαν κατά 30%, ενώ παράλληλα αυξήθηκε η σχέση συμπίεσης τους, από 10,2:1 σε 10,5:1. Ταυτόχρονα, παρά το γεγονός πως αμφότεροι οι κινητήρες εξακολουθούν να μην ενσωματώνουν κάποιο σύστημα άμεσου ψεκασμού του καυσίμου, χάρη στις παραπάνω «μετατροπές», αλλά και την προσθήκη συστήματος διπλού χρονισμού των βαλβίδων, που η Subaru ονομάζει Active Valve Control System, η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη πλέον έως και 10% κατά μέσο όρο.
 
Η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία απόδοσης που αφορούν τη 2λιτρη μόνο εκδοχή του κινητήρα της, ο οποίος, ναι μεν εξακολουθεί να αποδίδει 150 ίππους, ωστόσο διαθέτει βελτιωμένη κατά περίπου 5% ροπή. Από εκεί και πέρα, αξίζει να αναφέρομε πως το γνωστό μας Forester θα είναι το πρώτο μοντέλο της γκάμας της Subaru που θα φιλοξενήσει κάτω από το εμπρός του καπό τη νέα αυτή γκάμα κινητήρων. 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ