Η ανακοίνωση της Hyundai, πως οι Thierry Neuville και Hayden Paddon θα αλλάξουν θέσεις στο Ράλλυ Μ.Βρετανίας γέννησε ερωτηματικά αναφορικά με το μέλλον του Βέλγου.
Δεν είναι μυστικό ότι ο Thierry Neuville δεν βρίσκεται στην καλύτερη περίοδο της καριέρας του. Ειδικά στο δεύτερο μισό του φετινού Πρωταθλήματος, και συγκεκριμένα από το Ράλλυ Αργεντινής και έπειτα, ο Βέλγος οδηγός μοιάζει με σκιά του παλιού καλού του εαυτού. Μέσα σε αυτό το κλίμα, χθες ήρθε η ανακοίνωση της Hyundai που γνωστοποίησε ότι ο Hayden Paddon μαζί με τον Dani Sordo θα οδηγήσουν τα εργοστασιακά i20 WRC στη Μ. Βρετανία και ο Neuville το ένα από τα δύο Hyundai της δεύτερης ομάδας μαζί με τον Kevin Abbring. Τόσο ο ίδιος ο Βέλγος, όσο και η κορεάτικη ομάδα δια στόματος του team manager της ομάδας Alain Penasse, ανέφεραν ότι η συγκεκριμένη απόφαση πάρθηκε από κοινού μετά από συζήτηση ανάμεσα στις δύο πλευρές. Με αυτόν τον τρόπο, ο Neuville δεν θα έχει το άγχος της συγκομιδής βαθμών, αφού η Hyundai διεκδικεί τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, και θα μπορεί να οδηγήσει απερίσπαστος προσπαθώντας να αποκτήσει τη χαμένη του αυτοπεποίθηση.
Ο ίδιος δήλωσε: “Αυτή η απόφαση πάρθηκε μετά από συζήτηση που είχαμε με την ομάδα και εκφράσαμε ανοικτά τις σκέψεις μας σχετικά με τους δύο τελευταίους γύρους του θεσμού και σχεδιάζοντας το πλάνο για τη νέα χρονιά. Προσωπικά, η απόφαση να αγωνιστώ με το i20 με το Νο20 θα με απελευθερώσει από το άγχος του Πρωταθλήματος και θα μπορέσω να συγκεντρωθώ στην οδήγηση μου. Αυτό θα είναι σημαντικό στην προσπάθεια μου να χτίσω αυτοπεποίθηση εν όψει του 2016. Αυτή είναι η σωστή απόφαση για μένα αλλά και την ομάδα. Και είναι θετικός ο τρόπος με το οποίο έγινε αυτό, αφού αποδεικνύουμε ότι συνεργαζόμαστε ιδανικά.”
Η αλήθεια είναι ότι στην ομάδα της Hyundai υπάρχουν τριγμοί από τα μέσα του καλοκαιριού και έπειτα. Τα πρώτα σύννεφα έκαναν την εμφάνιση τους όταν ο Alain Penasse ήταν ιδιαίτερα καυστικός σε σχόλια του προς το πρόσωπο του Neuville αναφορικά με τις επιδόσεις του. Στη συνέχεια, όταν γνωστοποιήθηκε το πρόβλημα με την παραγωγή του τρίθυρου i20 WRC και η αναγκαστική στροφή στο πεντάθυρο αμάξωμα, διαφοροποιήθηκε σημαντικά ολόκληρο το πρόγραμμα εξέλιξης του νέου αυτοκινήτου. Στη συνέχεια, άρχισαν και οι αλλαγές στα πρόσωπα, με τους Paul Murphy και Nino Frison να αποχωρούν από την ομάδα και τον Michele Nandan να αναλαμβάνει πιο ενεργό ρόλο ως τεχνικός διευθυντής. Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι στη Hyundai υπάρχουν προβλήματα αυτή την περίοδο που αναζητούν λύσεις. Από την Κορέα θέλουν αποτελέσματα και όσο αυτά δεν έρχονται η πίεση θα αυξάνεται. Τώρα αν οι φήμες που αναφέρουν ότι ο Neuville θέλει να αποχωρήσει και να ενταχθεί στη Citroen ευσταθούν είναι κάτι που θα το μάθουμε στο μέλλον. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Βέλγος έχει συμβόλαιο με τη Hyundai και τη νέα χρονιά, αλλά όπως είπε και ο Yves Matton της Citroen Racing, τα συμβόλαια είναι για να σπάνε._Π.Τ.