Την πρώτη θέση παγκοσμίως σε διαφημιστικά κονδύλια κατέλαβε ο κλάδος της βιομηχανίας αυτοκινήτων, ο οποίος το 2005 κατέβαλε 40.3 δισεκατομμύρια δολάρια για την προβολή των προϊόντων του στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Σε σχέση με το 2004 το ποσό αυτό είναι αυξημένο κατά 6,33%, ενώ η αύξησή του από το 2000 υπολογίζεται σε 48.71%.
Ο λόγος για την αλματώδη αυτή άνοδο είναι η παγκόσμια αύξηση της παραγωγής των αυτοκινήτων, που κατέληξε σε υπερπροσφορά με αποτέλεσμα την ανάγκη καθιέρωσης ειδικών προσφορών και επιπλέον παροχών, προκειμένου όλος αυτός ο όγκος τετρατρόχων να κατορθώσει να πουληθεί.
Για την ιστορία, αναφέρουμε πως τα προϊόντα λιανικής κατέλαβαν τη δεύτερη θέση παγκοσμίως σε διαφημιστικά κονδύλια, με συνολικό ποσό 33.4 δισεκατομμύρια δολάρια.