Η BMW αποχαιρετά οριστικά το i8 κατασκευάζοντας στη μονάδα της Λειψίας τα τελευταία 18 αντίτυπά του.
Το πρώτο μοντέλο της οικογένειας i της BMW, αλλά και η πρώτη plug-in υβριδική πρόταση των Βαυαρών από το Μόναχο, παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2009, με την έκδοση παραγωγής να κάνει το ντεμπούτο της το 2013, στο ίδιο «περιβάλλον». Από το 2014, έως και σήμερα, η δημοτικότητα και των δύο διαθέσιμων τύπων αμαξώματος (Coupe και Roadster) έφτασε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το BMW Group, τις 20.500 μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το κεντρομήχανο, 2+2 θέσεων μοντέλο της BMW, το οποίο ολοκλήρωσε και τυπικά τον κύκλο ζωής του πριν λίγα 24ωρα, ήταν διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια της εμπορικής του σταδιοδρομίας με έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος κινούσε τους πίσω τροχούς, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, που «συνδέονταν» με τον εμπρόσθιο άξονα.
Η κατασκευή του BMW i8 από μόνη της είναι ένα… κατόρθωμα στο μαγικό κόσμο της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας, λόγω της εν γένει φιλοσοφίας της, της τεχνολογίας κίνησης, αλλά και του μοναδικού συνδυασμού πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) και αλουμινίου. Το ίδιο «προκλητική» όμως ήταν και η κατασκευή των τελευταίων 18 αντιτύπων του BMW i8, καθώς το φινίρισμα των εξωτερικών επιφανειών κάθε αυτοκινήτου ήταν ιδιαίτερο.
«Για μία ακόμα φορά έχουμε αποδείξει την ικανότητά μας να ικανοποιούμε τα απαιτητικά πρότυπα και τις εξατομικευμένες προδιαγραφές των πελατών μας με μοναδικές λύσεις και απαράμιλλη επιδεξιότητα», δήλωσε ο Διευθυντής του Εργοστασίου Hans-Peter Kemser. «Η ολοκλήρωση της παραγωγής της BMW i8 με ένα τέτοιο φινάλε είναι κάτι για το οποίο είμαστε όλοι πολύ περήφανοι».