Η Τσέχικη εταιρεία αποκαλύπτει τις βασικές προδιαγραφές των επερχόμενων ηλεκτρικών της μοντέλων.
Οι ιθύνοντες της Τσέχικης εταιρείας, όπως πλέον και ολόκληρος ο Όμιλος VW, έχει στρέψει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση. Χαρακτηριστική των «ηλεκτρικών προθέσεων» της Skoda είναι και η πρόσφατη παρατήρηση που έκανε σε ομιλία του ο επικεφαλής προϊοντικής ανάπτυξης της εταιρείας, Guido Haak:
«Μιας και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν μπορούν θα μπορούν στο μέλλον να καλύψουν τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις της ΕΕ, η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση είναι αναπόφευκτη για τη μάρκα μας».
Όπως ξεκαθάρισε ο Guido Haak, οι ηλεκτρικές δημιουργίες που θα δούμε μέσα στα προσεχή χρόνια να παρουσιάζονται από το στρατόπεδο της Τσέχικης εταιρείας δεν θα φέρουν τα σήματα κάποιας «υπο-μπράντας», όπως συμβαίνει σήμερα στην περίπτωση της BMW με τα μοντέλα της γενιάς i και λίαν συντόμως με τις EQ εκδόσεις της επίσης γερμανικής Mercedes. Θα κινούνται δε, όπως αποκάλυψε, από ένα ή και περισσότερα μοτέρ που θα τροφοδοτούνται αποκλειστικά από μπαταρίες, αποδίδοντας ισχύ από 140 ίππους έως και 300 περίπου ίππους.
Ο Γερμανός δήλωσε πως οι πιο δυνατές ηλεκτρικές εκδόσεις, που σε αντίθεση με τις βασικές θα είναι τετρακίνητες, θα μπορούν να επιταχύνουν από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 6 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα που δεν θα «πέφτει» κάτω από τα 180 χλμ./ώρα.
Πρωταρχικός επίσης στόχος της Τσέχικης εταιρείας είναι η κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων με ελάχιστη αυτονομία κίνησης τα 400 χλμ. και μέγιστη τα 600 χλμ.
Με την ευκαιρία των παραπάνω δεσμεύσεων, η Skoda ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει στις αρχές του επόμενου μήνα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης μια ανανεωμένη σχεδιαστικά εκδοχή του ηλεκτρικού πρωτοτύπου Vision E που είδαμε για πρώτη φορά στην Έκθεση της Σαγκάης._X.A.