top icon
Επικαιρότητα

O νέος V6 κινητήρας της Maserati MC20 αποδίδει 630 ίππους

Η Maserati αποκάλυψε τον 3λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα που κατασκεύασε και εξέλιξε η ίδια και θα δούμε να φιλοξενείται στην επερχόμενη MC20.

Και το όνομα αυτού, Nettuno. Δηλαδή Ποσειδώνας, όνομα που παραπέμπει ασφαλώς στο logo της διάσημης ιταλικής εταιρείας από τη Modena της IΙταλίας. Όπως ανακοινώθηκε, ο νέος κινητήρας που θα δούμε να κινεί την επερχόμενη μέσα στη χρονιά MC20 είναι ο πρώτος που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από την Maserati – ως γνωστόν, όλα τα «πρόσφατα» μοντέλα της εταιρείας τροφοδοτούνταν μέχρι τώρα από μονάδες που έφεραν την υπογραφή της Ferrari.

Maserati Nettuno

Καθ’  ύλη αρμόδιοι για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την εξέλιξη του εν λόγω «διαμαντιού» ήταν το Innovation Lab, οι υπεύθυνοι της Maserati Corse, του αγωνιστικού παρατήματος της μάρκας, αλλά και το Engine Hub της διάσημης ιταλικής εταιρείας. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα σύνολο με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και χωρητικότητα 3,0 λίτρων. Διαθέτοντας τεχνολογία ξηρού κάρτες, ο νέος twin-turbo κινητήρας της Maserati αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. (το μέγιστο όριο περιστροφής είναι 8.000 σ.α.λ.) και ροπή 730 Nm ήδη από τις 3.000 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ.

Maserati Nettuno

Η σχέση συμπίεσης έχει οριστεί στην αναλογία 11:1 και η διάμετρος και η διαδρομή των κυλίνδρων στα 82 και 88 χλστ. αντίστοιχα. Η καρδία του κινητήρα σε τεχνολογικό επίπεδο είναι ένα σύστημα καύσης του μίγματος στον προθάλαμο με δύο μπουζί ανά κύλινδρο. Εδώ, ένας θάλαμος καύσης τοποθετείται μεταξύ του κεντρικού ηλεκτροδίου και του παραδοσιακού θαλάμου καύσης και συνδέεται με μια σειρά ειδικά σχεδιασμένων οπών. Από εκεί και πέρα, το σύστημα έμμεσου και άμεσου ψεκασμού λειτουργεί με πίεση τροφοδοσίας που φτάνει έως και τα 350 bar. Σύμφωνα με την Maserati, η συγκεκριμένη επιλογή επιφέρει μειωμένες εκπομπές και χαμηλότερη κατανάλωση, χωρίς επιπτώσεις στον τρόπο λειτουργίας του 6κύλινδρου στις πολύ χαμηλές στροφές.

Maserati Nettuno

Αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι ο κινητήρας της νέας MC20, η οποία αναμένεται να αποκαλυφθεί μέσα στο πρώτο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου, ζυγίζει λιγότερο από 220 κιλά. Οι δε διαστάσει του (μήκος, πλάτος, ύψος) ορίζονται στα 1.000, 650 και 600 χλστ., αντίστοιχα. Φυσικά, ο νέος V6, με τους 2ΕΕΚ σε κάθε πλευρά και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, πληροί την ευρωπαϊκή νόρμα Euro 6d.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ