top icon
Επικαιρότητα

Με 186 ίππους το ευρωπαϊκό Hyundai Veloster Turbo!

Η κορεάτικη εταιρεία ανακοινώνει τις τεχνικές προδιαγραφές του νέου Veloster Turbo που παρουσιάζεται στη Γενεύη και μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσει να διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η κορεάτικη εταιρεία ανακοινώνει τις τεχνικές προδιαγραφές του νέου Veloster Turbo που παρουσιάζεται στη Γενεύη και μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσει να διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά.

Δεν πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο (το είδαμε στο Ντιτρόιτ στις αρχές της χρονιάς), αλλά για την ευρωπαϊκή εκδοχή του νέου… 2+1 θυρών κουπέ της Hyundai, το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρώτη ευρωπαϊκή του εμφάνιση στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης. Όπως επίσημα ανακοίνωσαν σήμερα οι ιθύνοντες της κορεάτικης εταιρείας, η ισχύς του αυτοκινήτου, το οποίο κινείται από τον νέο υπερτροφοδοτούμενο twinscroll 1.600αρη της γενιάς GDi, θα ανέρχεται στους 186 ίππους, αντί για 204 που το ίδιο μηχανικό σύνολο θα αποδίδει στα οχήματα που θα διατίθενται εκτός της ευρωπαϊκής ηπείρου. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, η επιλογή αυτή (βλ. μείωση ισχύος) οφείλεται στις διαφορετικές ρυθμίσεις που επιλέχθηκαν προκειμένου ο εν λόγω κινητήρας, εκτός από δυνατός, να αποδεικνύεται στην πράξη όσο το δυνατόν πιο άμεσος στις μεσαίες και χαμηλές στροφές. Αυτή, αν μη τι άλλο, είναι η πρώτη εξήγηση ή, αν προτιμάτε, η μία μόνο μεριά του νομίσματος, με τη δεύτερη κατά την άποψή μας να αφορά στους περιορισμούς που θέτουν οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που ήδη ισχύουν στις επιμέρους αγορές της γηραιάς ηπείρου.

Όπως και να ʽχει, με ισχύ 186 ίππων και μέγιστη ροπή στρέψης της τάξης των 270 Nm (θυμίζουμε πως η ατμοσφαιρική παραλλαγή του αποδίδει 140 ίππους και 167 Nm ροπής), ο κινητήρας, ο οποίος διαθέτει συν τοις άλλοις άμεσο ψεκασμό και διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, θα είναι σε θέση να προσφέρει μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο πολύ κοντά στα 8,4 δλ. Προς το παρόν, η κορεάτικη εταιρεία δεν ανακοινώνει τις επιδόσεις του Τ-GDi κινητήρα στον τομέα της κατανάλωσης και κατʼ επέκταση σε ότι αφορά στις εκπομπές ρύπων. Από εκεί και πέρα, όπως είναι αναμενόμενο, η έκδοση Turbo θα διαθέτει πιο σφικτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση σε σχέση με την ατμοσφαιρική καθώς και αναβαθμισμένο σε αίσθηση και ταχύτητα σύστημα διεύθυνσης. Σχεδιαστικά, οι νέοι προφυλακτήρες, οι διακοσμητικές ποδιές στο πλάι, οι τροχοί των 18 ιντσών και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, οι οποίες βρίσκονται τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα, διαφοροποιούν το Veloster Turbo σε σχέση με τον μικρότερο ατμοσφαιρικό αδελφό των 140 ίππων.


Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ