top icon
Αγώνες

WRC: Ogier και Sainz οδήγησαν το Polo WRC

Ο Sebastien Ogier αλλά και ο Ισπανός Carlos Sainz οδήγησαν το πρώτο «πραγματικό» VW Polo R WRC σε χωμάτινες επιφάνειες, αποκομίζοντας θετικά στοιχεία για το αυτοκίνητο.

Το πρώτο VW Polo R WRC, το οποίο και είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές του 2013 οπότε και θα κάνει το ντεμπούτο της η γερμανική εταιρία στο θεσμό, είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στις χιονισμένες ειδικές της Σουηδίας. Όμως, την προηγούμενη εβδομάδα, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε χωμάτινες επιφάνειες, και συγκεκριμένες στα σκληρά ισπανικά χώματα. Όπως ήταν φυσικό, το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξης και των δοκιμών έπεσε στον πρώτο οδηγό της ομάδας, τον Sebastien Ogier, ο οποίος όμως είχε και την σημαντική βοήθεια του δύο φορές Πρωταθλητή του WRC, Carlos Sainz. Μαζί οι δυο τους κάλυψαν περισσότερα από 700 χιλιόμετρα, δίνοντας μεγάλη έμφαση στον τομέα της αξιοπιστίας των μηχανικών μερών. Όπως ανέφεραν οι Γερμανοί μηχανικοί, το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, στοιχείο ιδιαίτερα θετικό και ενθαρρυντικό για τη συνέχεια της εξέλιξης του.
 
Ο επικεφαλής της VW Motorsport, Kris Nissen, γνωρίζει πολύ καλά πόσο σημαντική είναι η εξέλιξη του αυτοκινήτου στο χώμα, αφού σε αυτές τις επιφάνειες διεξάγονται και οι περισσότεροι αγώνες του WRC. «Το 70% των αγώνων του WRC διεξάγονται στο χώμα. Το 20% στην άσφαλτο, και το 10% σε χιόνι και πάγο. Οι ειδικές της Ισπανίας είναι από τις πλέον σκληρές του WRC και σε αυτές είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο στα όρια του», είπε ο Nissen και συνέχισε: «O Carlos (Sainz) και ο Sebastien (Ogier) συνεργάζονται εξαιρετικά και οι δυο τους έχουν δημιουργήσει έναν ιδανικό συνδυασμό. Τρέφουν μεγάλο σεβασμό ο ένας για τον άλλο, έχουν εξαιρετικό κλίμα μεταξύ τους, και προχωρούν το project με ιδιαίτερη προσοχή και επιτυχία. Το επόμενο βήμα είναι να συνεχίσουμε τις δοκιμές στην άσφαλτο, έτσι ώστε να ολοκληρώσουμε το βιβλίο των προδιαγραφών του Polo και στη συνέχεια να εξελίξουμε κάθε τομέα ξεχωριστά».
 
Ο Ogier από την πλευρά του, γνωρίζει πολύ καλά πόσο σημαντική είναι η εξέλιξη του αυτοκινήτου στο χώμα: «Για εμάς, αυτό που είχε σημασία ήταν να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο στο χώμα. Παράλληλα, δοκιμάσαμε κάποιες και αλλαγές στις ρυθμίσεις της ανάρτησης, έτσι ώστε να βελτιώσουμε λίγο και την ταχύτητα μας». Μάλιστα, ο νεαρός Γάλλος είχε την ευκαιρία να φιλοξενήσει στο δεξί του μπάκετ τον Carlos Sainz: «Φυσικά, αυτό αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη για μένα. Δέκα χρόνια πριν, θα αποτελούσε όνειρο για μένα το ακριβώς αντίθετο. Το σημαντικότερο, όμως, είναι η εμπειρία του, η οποία και αποτελεί τεράστια βοήθεια για εμάς».
 
Ο Sainz, που συμμετείχε για τελευταία φορά σε αγώνα του WRC το 2005, ήθελε να αποκτήσει αίσθηση, αλλά και εμπειρία, από το νέο Polo R WRC, και τη συγκεκριμένη γενιά αυτοκινήτων. «Κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής μου καριέρας, πραγματοποίησα χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης, και ελπίζω με αυτή μου την εμπειρία να βοηθήσω τη VW. Έχω μεγάλη εκτίμηση και εμπιστοσύνη στην ομάδα, αλλά και το αυτοκίνητο, το οποίο αναμφίβολα έχει όλα τα εχέγγυα για να πετύχει στο WRC. Όμως, αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε, είναι πως το 2013 θα είναι η πρώτη χρονιά εμπλοκής της VW, την ώρα που ο συναγωνισμός θα έχει ήδη τρία χρόνια πλήρους εμπλοκής και αγωνιστικής δραστηριότητας στο ενεργητικό του»._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ