Μετά την αποκάλυψη του εσωτερικού, η Renault δίνει στη δημοσιότητα και την πλήρη εικόνα της πέμπτης γενιάς του Clio.
Πιο κομψό και δυναμικό από κάθε γωνία το Clio εκσυγχρονίζεται αισθητικά χωρίς να αλλοιώνεται η ταυτότητα που καθιερώθηκε με την τέταρτη γενιά του του.
Εμπρός έχει μεγαλώσει ο προφυλακτήρας όπως και η μάσκα, αλλά και οι αεραγωγοί. Συνολικά, πάντως –και σε ό,τι αφορά το μέγεθος- συγκριτικά με τον προκάτοχό του είναι κατά 14 χλστ. πιο κοντό και κατά 30 πιο χαμηλό, χωρίς αυτό να έχει επιπτώσεις στους εσωτερικούς χώρους, κάτι που διαπιστώσαμε από κοντά και κατά την παρουσίασή του στο Παρίσι σε περιορισμένο αριθμό δημοσιογράφων. Πίσω στα του σχεδιασμού, οι μεγάλοι θόλοι με τους απαγωγείς αέρα (εμπρός) μπορούν να φιλοξενήσουν τροχούς έως και 17 ιντσών, ενώ λεπτομέρειες όπως τα χρωμιωμένα πλαίσια των θυρών, οι κεραία τύπου “φτερού καρχαρία”, τα full-LED φωτιστικά σώματα από τη βασική έκδοση και η αεροτομή της πέμπτης πόρτας, συνθέτουν μια αθλητική εικόνα.
Από την προηγούμενη γενιά διατηρούνται και οι χειρολαβές τύπου χούφτας στις πίσω πόρτες, ενώ ανασχεδιασμένη είναι η πέμπτη πόρτα και ο πίσω προφυλακτήρας, για λόγους ποιότητας, που όπως μας εξήγησε ο Laurens van den Acker, αντιπρόεδρος της εταιρείας και επικεφαλής σχεδιασμού, που έχουν να κάνουν και με την αξία ασφάλισης κάθε αυτοκινήτου, με δεδομένη τη ζημιά που μπορεί να υποστεί σε ενδεχόμενη σύγκρουση.
Το νέο Clio είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία μελοντικά θα αποτελέσει τη βάση για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα του γαλλικού εργοστασίου._ Ε.Ξ.