Η ιταλική εταιρεία επεμβαίνει επιλεκτικά στο «βασικό» της super car.
Σύμφωνα με την Lamborghini, η πρώτη αλλαγή αφορά στην προσθήκη του γνωστού συστήματος απενεργοποίησης των κυλίνδρων, που είδαμε πρώτη φορά στην ανοιχτή παραλλαγή του μοντέλου, όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί με αυξημένο φορτίο. Ως αποτέλεσμα, η Huracan εκπέμπει πλέον 283 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο κίνησης -έναντι 290 gr CO2/χλμ. Χωρίς να ανακοινώνονται επίσημα στοιχεία, οι Ιταλοί επικαλούνται πως μειωμένη είναι και η μέση κατανάλωση του 10κύλινδρου σε διάταξη V ατμοσφαιρικού κινητήρα που φιλοξενείται πίσω από την πλάτη των επιβατών.
Από εκεί και πέρα, η Lamborghini ανακοινώνει αλλαγές στ ρύθμιση του συστήματος τετρακίνησης, το οποίο προσφέρει τώρα «μια πιο ουδέτερη και βελτιωμένη συμπεριφορά, ειδικότερα στο πρόγραμμα λειτουργίας Strada». Λογικό είναι να εικάσουμε πως η εν λόγω ρύθμιση θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των υποστροφικών φαινομένων, τα οποία έχουν «εντοπίσει» από ουκ ολίγους… δοκιμαστές του ιταλικού κουπέ.
Η Lamborghini επέκτεινε επίσης την επιλογές των διαθέσιμων χρωματικών συνδυασμών της Huracan MY2016, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στις εξωτερικές της επιφάνειες. Προαιρετικά, προσφέρεται πλέον ένα νέο ηχοσύστημα με απόδοση 390 Watt και 10 ηχεία.
Η ιταλική εταιρεία δεν ανακοινώνει αλλαγές στην εξωτερική περιβολή του αυτοκινήτου, πέρα από τη δυνατότητα των αγοραστών να την παραγγείλουν με… γυαλιστερές απολήξεις στο σύστημα εξαγωγής._Χ.Α.
Στο Λ. Άντζελες η πισωκίνητη Lamborghini Huracan;