top icon
Επικαιρότητα

Και crossover και RS!

Η Audi παρουσιάζει στην Έκθεση του Πεκίνουι το νέο Q3 RS Concept, το πρώτο RS μοντέλο της που βασίζεται σε αμάξωμα τύπου crossover και όχι, όπως μας έχει συνηθίσει, σε χάτσμπακ, σεντάν ή στείσον βάγκον.

Η Audi παρουσιάζει στην Έκθεση του Πεκίνου το νέο Q3 RS Concept, το πρώτο RS μοντέλο της που βασίζεται σε αμάξωμα τύπου crossover και όχι, όπως μας έχει συνηθίσει, σε χάτσμπακ, σεντάν ή στείσον βάγκον.

Με το πρωτότυπο αυτό, όπως είναι φανερό, η Audi επιχειρεί για πρώτη φορά να… διεισδύσει στην κατηγορία των «γρήγορων» crossover μοντέλων και, ουσιαστικά, να διερευνήσει την προοπτική ένα τέτοιο μοντέλο να πάρει και επίσημα τελικά το δρόμο για την γραμμή παραγωγής της. Το νέο Q3 RSConcept, που θα δούμε σε λίγες μέρες στην Έκθεση του Πεκίνου, δεν κλέβει τις εντυπώσεις μόνο με τις σχεδιαστικές παρεμβάσεις στις εσωτερικές και εξωτερικές επιφάνειες του, αλλά κυρίως με τις επιλογές των ανθρώπων της Audi στα μηχανικά μέρη. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το εμπρός καπό του βρίσκεται εγκατεστημένος ο γνωστός 5κύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων του γερμανικού Ομίλου, ο οποίος, με τη βοήθεια τούρμπο, αποδίδει στη συγκεκριμένη του παραλλαγή, 360 ίππους, τιμή που του επιτρέπει να υπερηφανεύεται για τα μόλις 5,2 δλ. που χρειάζεται προκειμένου να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, καθώς βέβαια και για τα 265 χλμ./ώρα της τελικής του ταχύτητας.

Ο TFSI κινητήρας των 2.480 κ.εκ. πάει… πακέτο με το επίσης γνωστό 7τάχυτο κιβώτιο S-Tronic της εταιρείας, που σε συνδυασμό μεταφέρουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του γνωστού συστήματος 4κίησης με συμπλέκτη Haldex. Από εκεί και πέρα, όπως ήταν αναμενόμενο, αναβαθμίσεις έχουν γίνει τόσο στα φρένα (κεραμικά), όσο και στην ανάρτηση, η οποία έχει δεχθεί την απαραίτητη φροντίδα των μηχανικών της Audi ως προς τη ρύθμισή και ύψος της, το οποίο έχει μειωθεί κατά 25 χλστ. Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε πως το Q3 RS Concept «πατά» σε… προχωρημένης σχεδίασης τροχούς με διάμετρο 20 ιντσών και ελαστικά 235/40.

Από εκεί και πέρα, οι ιθύνοντες της εταιρείας… έβαλαν το χεράκι τους και στην εξωτερική περιβολή του αμαξώματος. Τα βασικά στοιχεία εδώ, όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες που σας παραθέτουμε, τα οποία κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τα Q3 ευρείας παραγωγής, αφορούν κατά κύριο λόγο στους διαφορετικούς προφυλακτήρες, στην προκλητική και ευμεγέθη μάσκα στο εμπρός μέρος, στους πλαϊνούς αεραγωγούς στο κατώτερο τμήμα της (σ.σ.: χαρακτηριστική εδώ είναι επίσης η ανάγλυφη επιγραφή Quattro), στα τονισμένα φτερά που ενισχύουν την σπορτίφ εικόνα του αυτοκινήτου, καθώς και στα ανασχεδιασμένα, ελαφρώς, φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος τώρα το Q3 RS Concept ξεχωρίζουν ο τροποποιημένος στο κάτω μέρος προφυλακτήρας, με τον διαχύτη χαμηλά αέρα να… βγάζει μάτι, οι οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, η κομψή αεροτομή καθώς και τα ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα φωτιστικά σώματα.

Ανάλογου χαρακτήρα πινελιές συναντά κανείς και στο εσωτερικό του πρωτοτύπου μοντέλου της Audi. Οι βασικοί χρωματισμοί εδώ είναι το μπλε και το μαύρο, ενώ σημείο αναφοράς, πέρα από τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, τα οποία διαθέτουν επενδύσεις δέρματος (Nappa) και αλκαντάρα, είναι το «κομμένο» στη βάση του σύστημα διεύθυνσης, καθώς και οι επενδύσεις στο ταμπλό και πέριξ του πίνακα οργάνων από αλουμίνιο και δέρμα.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ