Το ηλεκτρικό Hyundai RN22e είναι ένα πρωτότυπο που χρησιμοποιεί τη μαγιά του Ioniq 6 αποτελώντας το πρώτο, απτό δείγμα γραφής των μελλοντικών σπορ δημιουργιών του Κορεάτη κατασκευαστή.
Το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Hyundai RN22e μοιάζει με την πρώτη ματιά ως μια σπορτίφ έκδοση της οικογένειας N με βάση το νέο Ioniq 6, αν και με πιο εμφανή σχεδιαστικά στοιχεία εστιασμένα για χρήση σε πίστα. Ωστόσο, όπως επιβεβαιώνουν οι ιθύνοντες της Hyundai, και συγκεκριμένα ο αντιπρόεδρος της Hyundai N, Τill Wartenberg, το Ioniq 6 N δεν αναμένεται να μπει στην παραγωγή, σε αντίθεση με την αντίστοιχη του Ioniq 5, που θα δούμε στην αγορά το επόμενο έτος.
Η Hyundai αποκαλεί τη σειρά μοντέλων RN ως «κινητό εργαστήριο» που χρησιμεύουν ως πλατφόρμες ανάπτυξης που έρχονται να βελτιώσουν νέες τεχνολογίες εξερευνώντας ταυτόχρονα το μελλοντικό σχεδιαστικό DNA των σπορ δημιουργιών της Hyundai N.
Το RN22e αποτελεί την «επόμενη μέρα» των πρωτοτύπων RM20e και RM19, τα οποία χρησιμοποίησαν το αμάξωμα της Hyundai Veloster για την ανάπτυξη ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης και διάταξης με τον κινητήρα εγκατεστημένο στο κέντρο, αντίστοιχα.
Το Hyundai RN22e, το οποίο αποκαλύφθηκε σήμερα μαζί με το Vision N 74, είναι μέχρι στιγμής το πλησιέστερο RN σε ένα δυνητικό αυτοκίνητο παραγωγής των Κορεατών, διαθέτοντας στις εξωτερικές του επιφάνειες πολύ επιθετικά στοιχεία, όπως ο πίσω διαχύτης, η διαφορετική αεροτομή και οι μεγαλύτεροι τροχοί.
Σύμφωνα με την Hyundai, το RN22e διερευνά τρόπους μείωσης του βάρους, «αντισταθμίζοντας την έλλειψη θορύβου από τον κινητήρα και κάνοντας τα EV να έχουν διάρκεια στην απόδοση κατά την οδήγηση σε πίστα». Την ίδια στιγμή, οι Κορεάτες εξοπλίζουν το RN22ε με σύστημα torque vectoring το οποίο χρησιμοποιεί ένα σετ συμπλεκτών για το μοίρασμα της ροπής ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα.
Το RN22e έχει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που του προσδίδουν χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύ των δύο αυτών μονάδων είναι 430 kW, ήτοι 585 ίπποι, με τη ροπή να φτάνει τα 740 Nm. Σε αντίθεση με τα περισσότερα EV της αγοράς στα οποία η ροπή κατανέμεται αυτόματα ανάμεσα στους δύο άξονες, στο RN22e ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το επιθυμητό «μοίρασμά» της εμπρός και πίσω. Το «παρών» δίνει και η λειτουργία drift, ένα χαρακτηριστικό που θα υπάρχει και στο Ioniq 5 N.
Τέλος, η Hyundai ισχυρίζεται ότι το μονοθέσιο RΝ22e, το οποίο βασίζεται και αυτό στην πλατφόρμα E-GMP, θα μπορεί να υπερβεί σε τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες του να αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία με χωρητικότητα 77,4 kWh.
Δείτε το σχετικό βίντεο: