Η Audi παρουσίασε σήμερα τις ανανεωμένες εκδόσεις κουπέ και κάμπριο του TT RS.
Το Audi TT είναι ένα μοντέλο που «συγκλόνισε» την αυτοκίνηση πριν 20 χρόνια, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Εντούτοις, τα τελευταία χρόνια η μειωμένη ζήτηση για τα αυτοκίνητα του είδους, σε συνδυασμό με τη στροφή του κοινού στα SUV και τις ολοένα και πιο «έντονες» προσπάθειες της εταιρείας, και συνολικά του VW Group, στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοντέλων, έχουν αρχίσει να θέτουν εν αμφιβόλω το μέλλον του μοντέλου. Μολαταύτα, η γερμανική εταιρεία προχωρά σήμερα στην ανανέωση της κορυφαίας έκδοσης RS (σ.σ.: οι πιο ταπεινές φρεσκαρίστηκαν τον περασμένο Ιούλιο) μέχρι να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις από τους ιθύνοντες του ομίλου αναφορικά με το πότε και αν τελικά παρουσιαστεί το νέο ΤΤ που θα παραλάβει τη σκυτάλη από την «τρέχουσα» σειρά.
Διαβάστε επίσης: Το νέο Audi TT θα είναι 4θυρο. Αλήθεια;
Οπτικά, οι διαφοροποιήσεις είναι περιορισμένες και αφορούν, κατά κύριο λόγο, τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και τη διαφορετική πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό οι πινελιές είναι αντίστοιχα περιορισμένες όσο και δυσδιάκριτες (βλ. νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων). Την κίνηση εξακολουθεί να παρέχει ο γνωστός TSI κινητήρας των 2,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 400 ίππους και 480 Nm ροπής. Το «0-100» στην κουπέ έκδοση ολοκληρώνεται σε μόλις 3,7 δλ. (3,9 δλ. για την Cabriolet), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Προαιρετικά όμως υπάρχει η δυνατότητα απεμπλοκής του ηλεκτρονικού κόφτη, επιλογή που επιτρέπει στο Audi TT RS Coupe να «πιάνει» τα 280 χλμ./ώρα._Χ.Α.