Η βρετανική M-Sport φέρνει το «ταπεινό» Fiesta ST πιο κοντά στις αγωνιστικές εκδοχές του. Και συγκεκριμένα, στην R5.
Θέλοντας να εκμεταλλευτούν λίγη από την αύρα των αγωνιστικών εκδοχών του μοντέλου, η M-Sport παρουσίασε μια αναβαθμισμένη σε εμφάνιση και μηχανικά μέρη έκδοση του καταξιωμένου Fiesta ST. Εξωτερικά, οι διαφορές εντοπίζονται στην μαύρη πίσω αεροτομή, στις διακοσμητικές επιγραφές και στην ανθρακονημάτινη αρίθμηση στην πίσω πόρτα, ενώ στο εσωτερικό στο επενδεδυμένο με αλκαντάρα και δέρμα τιμόνι, στο σπορ επιλογέα, αλλά και στα ουκ ολίγα λογότυπα της M-Sport που συναντά κανείς στο πηδάλιο, στα πατάκια και στα καθίσματα.
Το ενδιαφέρον ωστόσο επικεντρώνεται στα μηχανικά μέρη. Και πρωτίστως στον γνώριμο EcoBoost 1.600άρη κινητήρα, ο οποίος αποδίδει χάρη στη φροντίδα του βελτιωτικού πακέτου M1215 της Montune, 215 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 320 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Ford, οι τροποποιήσεις αυτές δεν επηρεάζουν σε τίποτα την εργοστασιακή εγγύηση καλής λειτουργίας του κινητήρα και εν γένει των μηχανικών μερών του αυτοκινήτου. ΄
Το παρών στο νέο Fiesta ST M-Sport δίνουν ένα μπλοκέ διαφορικού της Quaife, καθώς και οι ματ σπορ ζάντες Suprturismo LM της OZ διαμέτρου 17 ιντσών.
Προαιρετικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τοπθετήσουν το πακέτο «Handling Pack», το οποίο αποτελείται από ελατήρια της Eibach, αμορτισέρ της Bilstein καθώς και δίσκους διαμέτρου 332 χλστ. σε συνδυασμό με δαγκάνες της Alcon και σωληνάκια φρένων της Goodridge. Στα έξτρα μπορεί κανείς να προσθέσει ένα πιο «ελεύθερο» φίλτρο αέρα, καθώς και μια χειροποίητη εξάτμιση της εταιρείας Chris Tullett Exhausts, στην οποία έχει ανατεθεί η κατασκευή και εκείνης για το καθαρόαιμο Fiesta WRC._Χ.Α.