Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση της κορυφαίας SLS, με καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης στις απανταχού πίστες, που φέρει την ονομασία GT.
Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση της κορυφαίας SLS, με καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης στις απανταχού πίστες, η οποία φέρει την ονομασία GT.
Στον σχεδιαστικό τομέα, η SLS AMG GT, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το φθινόπωρο του 2012 και εξής τόσο σε έκδοση coupe όσο και σε roadster, διαφοροποιείται χάρη στα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τις κόκκινες δαγκάνες του συστήματος πέδησης, τους πιο επιθετικούς τροχούς των 19 ιντσών εμπρός (265/35) και 20 ιντσών πίσω (295/30), καθώς και την ελαφρώς τροποποιημένη αισθητική προσέγγιση της γρίλιας στο εμπρός μέρος. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, οι πινελιές διαθέτουν αντίστοιχη χροιά, με τις κόκκινες ραφές των δερμάτινων καθισμάτων, τις –επίσης- κόκκινες ζώνες ασφαλείας και τα διακοσμητικά φιλέτα στο ταμπλό να κλέβουν την παράσταση διαφοροποιώντας με τον τρόπο αυτό την κορυφαία έκδοση GT από τις «απλές» SLS AMG.
Στον τομέα των μηχανικών μερών, η νέα GT ξεχωρίζει για τον γνωστό V8 κινητήρα των 6.208 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 591 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. σε συνδυασμό με ροπή 650 Nm στις 4.750 σ.α.λ. Την ίδια στιγμή, εξακολουθεί να συνεργάζεται με το γνωστό ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη SpeedShift DCT-7 της Mercedes, το οποίο εξασφαλίζει χάρη στις επιμέρους βελτιώσεις του ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές στο πρόγραμμα σειριακής διαδοχής των σχέσεών του. Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω, η νέα SLS AMGGT είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,7 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά τα 320 χλμ./ώρα. Στα highlights της κατασκευής συμπεριλαμβάνεται και η ειδικά εξελιγμένη ανάρτηση AMG Ride Control Performance, η οποία ξεχωρίζει αφενός για την απουσία του προγράμματος «Comfort», αφετέρου για την επιλογή πιο σκληρών ελατηρίων και πιο αμορτισέρ με ακόμα πιο σπορτίφ ρύθμιση.