Ο Διευθυντής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλος Αθανασούλας, μίλησε σε Μέσο του εξωτερικού για την υπερειδική διαδρομή με την οποία θα ξεκινήσει ο αγώνας την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (ΟΑΚΑ).
Η πρώτη σεζόν της υβριδικής εποχής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τους πρωταγωνιστές του θεσμού να βρίσκονται στη Σαρδηνία για τον 5ο αγώνα της χρονιάς.
Ωστόσο, είναι λογικό οι Έλληνες φίλοι του σπορ και όχι μόνο, να έχουν κυκλώσει το τετραήμερο 8-11 Σεπτεμβρίου, όταν θα διεξαχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Η επιστροφή του ελληνικού αγώνα στο πρόγραμμα του WRC, αποτέλεσε ένα από τα highlights της περσινής χρονιάς, οπότε η εξασφάλιση της παραμονής του τόσο για το 2022 όσο και -τουλάχιστον- για το 2023, ήρθε ως φυσική συνέπεια.
Πριν από λίγες εβδομάδες, γνωστοποιήθηκε το Rally Guide, μέσω του οποίου δόθηκε οι πρώτες πληροφορίες για τη διαδρομή του 10ου γύρου της φετινής χρονιάς.
Αυτό που είχε ήδη καταστεί γνωστό, ήταν η επιστροφή στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (ΟΑΚΑ), όπου θα διεξαχθούν το απόγευμα της Πέμπτης 8 Σεπτεμβρίου, η Τελετή Έναρξης και η Υπερειδική, που φέρνει στο νου την τεράστια επιτυχία εκείνης που είχε διοργανωθεί το 2005.
Με αφορμή την αναβίωση της Υπερειδικής του ΟΑΚΑ, ο Διευθυντής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλος Αθανασούλας, μίλησε στο DirtFish, δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες για την οργάνωση αυτής, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην Κρατική στήριξη, η οποία παίζει καταλυτικό ρόλο στο εγχείρημα.
Είναι γνωστό, πως η διοργάνωση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχει την αμέριστη στήριξη τόσο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, όσο και του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη.
Όσα δήλωσε ο Παύλος Αθανασούλας για την υπερειδική στο ΟΑΚΑ
Θυμίζουμε, πως η υπερειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ το 2005, συγκέντρωσε 60.000 θεατές, λιγότερους από 12 μήνες μετά από τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων στο ίδιο στάδιο.
Το εγχείρημα επαναλήφθηκε και μάλιστα εις διπλούν το 2006, ωστόσο δεν είχε τον ίδιο βαθμό επιτυχίας, οπότε αναζητήθηκαν άλλες λύσεις για τις επόμενες χρονιές.
“Έχουμε μάθει από τα λάθη των άλλων”, δήλωσε ο Παύλος Αθανασούλας στο DirtFish. “Γνωρίζουμε τι συνέβη την τελευταία φορά, γνωρίζουμε τι πήγε λάθος. Δε θα συμβεί ξανά”.
Αναφορικά με την επερχόμενη διοργάνωση, ο Παύλος Αθανασούλας αναφέρθηκε στο σκεπτικό της Κυβέρνησης, η οποία έχει αναλάβει πρακτικά τη διοργάνωση του αγώνα.
“Την τελευταία φορά ήταν υπερβολικά ακριβό”, πρόσθεσε ο Έλληνας διοργανωτής. “Τώρα η κυβέρνηση έχει ένα σχέδιο ώστε να καταστήσει το Ολυμπιακό Στάδιο προσβάσιμο για όλους: οικογένειες, παιδιά, τους πάντες.
“Και θέλουμε να φέρουμε ανθρώπους στο σπορ μας. Γνωρίζουμε πως η μετάβαση στις ειδικές διαδρομές κοστίζει πολύ. Κοστίζει καύσιμα, πρέπει να έχεις αυτοκίνητο, τροφή και ίσως διαμονή και πρέπει να πάρεις ρεπό.
“Οι άνθρωποι μέσα και γύρω από την Αθήνα, μπορούν να πάρουν τον ηλεκτρικό και για το Ολυμπιακό Στάδιο και με 10 ή 15 ευρώ, να παρακολουθήσουν τους καλύτερους οδηγούς ράλλυ στον κόσμο.
“Να έχουμε 60.000 θεατές ξανά στο στάδιο μαζί μας θα είναι πολύ, πολύ ιδιαίτερο”.
Πέρυσι, η πανδημία δεν επέτρεπε σκέψεις για τέτοια συγκέντρωση ατόμων, όμως φέτος η κατάσταση -άπαντες ευελπιστούν πως- έχει διαφοροποιηθεί.
“Η στιγμή είναι σωστή”, πρόσθεσε ο Αθανασούλας. “Ευελπιστούμε πως έχουμε αφήσει πίσω το χειρότερο μέρος του κορονοϊού και πως είμαστε έτοιμοι – όλοι είναι έτοιμοι να δουν και να ακούσουν τον ήχο από αυτά τα εκπληκτικά υβριδικά αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally1.
“Πραγματικά, πρέπει να ευχαριστήσουμε τον Υπουργό Λευτέρη Αυγενάκη για ότι κάνει. Όπως είπα, η Κυβέρνηση θέλει να καταστήσει το Ολυμπιακό Στάδιο ιδιαίτερο για οικογένειες.
“Όμως δεν είναι απλά το στάδιο, η κυβέρνηση αναζωογονεί ολόκληρο το συγκρότημα – είναι φανταστικό”.
Όσον αφορά στη δομή της υπερειδικής, ο Παύλος Αθανασούλας αποκάλυψε πως αυτή θα περιλαμβάνει όπως και το 2005-2006, κίνηση δύο αγωνιστικών υπό μορφή head-to-head.
“Η διαδρομή του σταδίου θα είναι ξανά head-to-head, γεγονός που δίνει πραγματική δυνατότητα να δεις πού βρίσκονται τα αυτοκίνητα, το ένα απέναντι στο άλλο”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
“Δεν υπάρχουν πολλά που μπορούν να αλλάξουν – ο σχεδιασμός λειτούργησε αρκετά καλά με τη γέφυρα την τελευταία φορά. Δε μπορούμε να επαν-εφεύρουμε τέτοια πράγματα και δε νομίζω πως χρειάζεται.
“Αυτό δε σημαίνει πως δε θα υπάρχουν αλλαγές στη διαδρομή. Υπάρχουν, υπάρχουν ορισμένες ωραίες εκπλήξεις, αλλά δε μπορώ να σας πω περισσότερα – η Ανίτα (Πασαλή, αλυτάρχης) θα με σκοτώσει!”
Με βάση τις υπάρχουσες πληροφορίες, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις 8-11 Σεπτεμβρίου, θα περιλαμβάνει περισσότερα από 300 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών.
Μετά από την υπερειδική στο ΟΑΚΑ, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στο Λουτράκι για διανυκτέρευση, ενόψει των ειδικών διαδρομών της πρώτης ημέρας (Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου) στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας.
Οι ειδικές διαδρομές της δεύτερης (Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου) και τρίτης (Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου) ημέρας θα πραγματοποιηθούν στη Στερεά Ελλάδα, ενώ το επίκεντρο του αγώνα θα βρίσκεται στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας (Π.Ε.Λ.).
Photos: ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Αρχείο 4Τ