top icon
Αγώνες

24 heures du Mans: Η Audi τον πρώτο λόγο!

Λίγες ημέρες πριν την έναρξη των 24 Ωρών του Le Mans, άνθρωποι και μηχανές συγκεντρώθηκαν για την τελευταία επίσημη δοκιμή πριν τον αγώνα, με τρία Audi να κάνουν τους ταχύτερους χρόνους.

Το επόμενο Σαββατοκύριακο, στις 16-17 Ιουνίου, η θρυλική πίστα του Le Mans θα συγκεντρώσει ανθρώπους και μηχανές, και ουσιαστικά τους πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, στο πλαίσιο ενός από τους πλέον φημισμένους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τις 24 Ώρες του Le Mans. Εν όψει της αναμέτρησης την επόμενη εβδομάδα, πραγματοποιήθηκε στην πίστα μία ημέρα δοκιμών για τους συμμετέχοντες, όντας και η τελευταία τους δοκιμή πριν τον πραγματικό αγώνα. Κυρίαρχη αποδείχθηκε η ομάδα της Audi, με τα γερμανικά αυτοκίνητα να σημειώνουν τους τρεις ταχύτερους χρόνους της ημέρας! Τον κορυφαίο, κατάφερε να σημειώσει το Σκωτσέζος Allan McNish, ο οποίος μάλιστα ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον δεύτερο, οδηγώντας την υβριδική έκδοση του Audi! Δεύτερος, ακολούθησε ο Andre Lotterer, επίσης με το υβριδικό Audi. Ο McNish, ο οποίος και φέτος θα είναι στο ίδιο αυτοκίνητο με τους Tom Krinstensen και Rinaldo Capelo, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό. Μετά το ντεμπούτο της υβριδικής έκδοσης στην πίστα του Spa, είχαμε μερικές ιδέες, και μαζί με τον Dindo και τον Tom, τις εφαρμόσαμε και βελτιώσαμε το αυτοκίνητο».

 
Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο McNish ολοκλήρωσε τη διαδικασία νωρίτερα αφού είχε μία μικρή έξοδο στην Tertre Rouge, η οποία σύμφωνα με τον ίδιο προκλήθηκε από τον ίδιο. Ο Σκωτσέζος κατάφερε να επιστρέψει στα pit, αλλά με μία ώρα να απομένει για την ολοκλήρωση της διαδικασίας προτιμήθηκε να μην συνεχίσει και προκληθεί κάποια περαιτέρω ζημιά στο αυτοκίνητο. Ο Loic Duval, ολοκλήρωσε το 1-2-3 για την ομάδα της Audi, όντας και το ταχύτερο Audi χωρίς υβριδική τεχνολογία, με το R18 που οδηγούσε να είναι μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργό από το e-tron του Lotterer. Κατά τη διάρκεια της οκτάωρης δοκιμής, ο Alexander Wurz κατάφερε να σημειώσει τον 4ο χρόνο της ημέρας και τον πρώτο ανάμεσα στα αυτοκίνητα της Toyota. 

 
Ανάμεσα στους ιδιώτες που συμμετέχουν στην κατηγορία LMP1, ταχύτερος ήταν ο Danny Watt, όντας και ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Andrea Belicchi. Ο Olivier Pla με την Morgan – Nissan σημείωσε τον κορυφαίο χρόνο στην κατηγορία LMP2, με τον Γάλλο να οδηγεί και μία Judd/BMW, την οποία μάλιστα θα οδηγήσει στον αγώνα.. Στην κατηγορία GTE Pro, πρώτος ήταν ο Frederic Makowiecki με Ferrari, ενώ στην GTE η εργοστασιακή Aston Martin Vantage του Allan Simonsen ήταν η ταχύτερη της ημέρας._Π.Τ.
 
1. Capello-Kristensen-McNish, Audi e-tron, 3:25.927
2. Fassler-Lotterer-Treluyer, Audi e-tron, 3:26.468
3. Dumas-Duval-Gene, Audi Ultra, 3:26.561
4. Wurz-Lapierre-Nakajima-Buemi, Toyota, 3:27.204                  
5. Davidson-Buemi-Sarrazin-Nakajima, Toyota, 3:28.298
6. Bonanomi-Jarvis-Gene, Audi Ultra, 3:28.765
7. Leventis-Watts-Kane, Strakka HPD, 3:34.243
8. Belicchi-Primat-Bleekemolen, Rebellion Lola-Toyota, 3:35.357
9. Prost-Jani-Heidfeld, Rebellion Lola-Toyota, 3:36.876
10. Ara-Minassian, Pescarolo Dome-Judd, 3:37.149
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ