top icon
Επικαιρότητα

Aναβάθμιση για το Opel Astra

Με τη νέα έκδοση sedan, νέους κινητήρες και συστήματα υποστήριξης οδηγού και τη συμβολή μιας φρέσκιας σχεδίασης, η Opel αναβαθμίζει το επιτυχημένο Astra.

Με τη νέα έκδοση sedan, νέους κινητήρες και συστήματα υποστήριξης οδηγού και τη συμβολή μιας φρέσκιας σχεδίασης, η Opel αναβαθμίζει το επιτυχημένο Astra.
 
Τα ζωηρότερα εξωτερικά και εσωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία υπογραμμίζουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Η ολοκληρωμένη πλέον γκάμα του Astra περιλαμβάνει τη νέα έκδοση sedan, το 5θ, το Sports Tourer station wagon, το τρίθυρο GTC coupé και το υψηλών επιδόσεων OPC.
 
Το όλο εγχείρημα υποστηρίζεται από νέους κινητήρες, που από τώρα και κατά τη διάρκεια του επόμενου εξαμήνου θα επεκτείνουν την ευρεία κλίμακα επιδόσεων των κινητήρων του Astra. Το νέο Astra OPC που ήδη οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0L υπόσχεται άφθονη οδηγική απόλαυση. Με ισχύ 280 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm, το Astra OPC δεν είναι μόνο το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών αλλά και το ταχύτερο: η τελική ταχύτητα του ισχυρού coupé είναι 250 km/h, ενώ επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0 δεύτερα.

 
Το ταχύτερο Astra diesel όλων των εποχών θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από το φθινόπωρο: Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με ισχύ 195 hp και ροπή 400 Nm είναι ήδη γνωστός από το Insignia, αλλά τώρα για πρώτη φορά λανσάρει την προηγμένη τεχνολογία κινητήρα με σειριακή υπερσυμπίεση BiTurbo στη συμπαγή κατηγορία μαζικής παραγωγής. Χρησιμοποιώντας δύο υπερσυμπιεστές που συνεργάζονται, ο κινητήρας αυτός παρέχει άριστες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση στο 5θ Astra, το Sports Tourer και το GTC. Και οι τρεις διαφορετικοί τύποι αμαξώματος διατίθενται με μία γκάμα μοντέλων diesel υψηλών επιδόσεων, απαράμιλλη στην κατηγορία.
 
Παράλληλα, η Opel βελτιώνει τον ήδη γνωστό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4L 140 hp. Ο κινητήρας αυτός φέρει λειτουργία overboost που χαρίζει στιγμιαία στο όχημα 10% περισσότερη ροπή, από 200 στα 220 Nm, πολύ χρήσιμη στις προσπεράσεις, για παράδειγμα.
 
Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα του νέου Astra μπορεί να ικανοποιήσει ποικίλες επιθυμίες των πελατών, από το αποδοτικότερο Astra όλων των εποχών με κινητήρα 1.7 CDTI ecoFLEX (110 hp και 130 hp) και CO2 99 g/km (3.7 l/100 km) μέχρι το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο Astra με το νέο κινητήρα 195 hpBiTurbo CDTI και το ισχυρότερο Astra στην ιστορία του μοντέλου, το νέο Astra OPC με 280 hp. Εξάλλου, με το πρόσφατο λανσάρισμα των υπερτροφοδοτούμενων LPG εκδόσεων 1.4 (140 hp) στις αρχές του 2012, η γκάμα κινητήρων της οικογένειας Astra είναι από τις πιο πολυδιάστατες στη συμπαγή κατηγορία. Στις αρχές της επόμενης χρονιάς η γκάμα θα επωφεληθεί από την είσοδο της νέα γενιάς του ECOTEC βενζινοκινητήρα SIDI (Spark Ignition Direct Injection) με κυβισμό 1.6 L και υπερσυμπίεση, που εκτός από την πολύ οικονομική κατανάλωση προσφέρει και πολύ άνετη οδήγηση σε συνδυασμό με υψηλή ιπποδύναμη της τάξης των 200 hp.

 
Άλλα στοιχεία που αναβαθμίζουν τα τεχνολογικά πρότυπα αφορούν συστήματα υποστήριξης οδηγού. Τώρα πολλές premium τεχνολογίες που έκαναν ντεμπούτο στα Insignia και ZafiraTourer διατίθενται τώρα και με τη νέα οικογένεια Astra αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης. Μεταξύ αυτών είναι η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye με βελτιωμένη λειτουργία traffic sign assistant (TSA II), lane departure warning (LDW), following distance indication (FDI) και forward collision alert (FCA). Τα συστήματα αυτά εκδίδουν προειδοποιήσεις που βοηθούν στην αποφυγή κρίσιμων καταστάσεων, όπως π.χ. στην περίπτωση διάσπασης της προσοχής ή απώλειας συγκέντρωσης του οδηγού. Άλλα συστήματα υποστήριξης είναι κάμερα οπισθοπορείας, προηγμένο park assist που εντοπίζει χώρους στάθμευσης και βοηθά στο παρκάρισμα, καθώς και μία λειτουργία ειδοποίησης για πλαϊνό τυφλό σημείο - side blind spot alert και σύστημα adaptive cruise control(ACC) βασισμένο σε ραντάρ με αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης (CIB) που λειτουργεί σε ένα εύρος από 50 km/h μέχρι 180 km/h. Το ACC βοηθά τον οδηγό να διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας διατηρώντας παράλληλα μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα.

 
Για πιο σπορ συμπεριφορά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide της Opel που προσαρμόζεται αυτόματα τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες και προσφέρει τρία προγράμματα: Standard, Tour για μεγαλύτερη άνεση και Sport που επιτείνει το σπορ χαρακτήρα. Απευθυνόμενα στους λάτρεις των σπορ επιδόσεων, τα Astra GTC και OPC υιοθετούν HiPerStruts (High Performance Struts) στην εμπρός ανάρτηση. Τα HiPerStruts βελτιώνουν την πρόσφυση, αυξάνουν την ισχύ στο στρίψιμο και μειώνουν σημαντικά τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση για να μπορούν οι οδηγοί να απολαμβάνουν τις μέγιστες δυνατότητες του Astra.

 
Η οικογένεια Astra αποτελεί βασικό προϊοντικό στοιχειό της μάρκας. Περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων Opel είναι αυτοκίνητα Astra. Η Opel βρίσκεται τώρα στη δέκατη γενιά οχημάτων της στη συμπαγή κατηγορία και στην τέταρτη γενιά Astra που απαριθμεί πάνω από 641.000 πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Μετά το πεντάθυρο Astra που λανσαρίστηκε το φθινόπωρο του 2009, ακολούθησε το Sports Tourer μετά από ένα χρόνο και το τρίθυρο GTC Coupé (στα τέλη του 2011). Αυτό σημαίνει ότι το Astra είναι το Ευρωπαϊκό Νο3 (Γερμανία: Νο 2) στον πίνακα πωλήσεων στη μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη που αποτελεί περίπου το ένα τέταρτο ολόκληρης της αγοράς.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ