Η ιταλική εταιρεία παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της αγωνιστικής Huracan Super Trofeo.
Πρόκειται για τη νεότερη εκδοχή της LP620-2 Super Trofeo που είδαμε για πρώτη φορά πριν τρία χρόνια, με την οποία η διάσημη εταιρεία από τη Σαντ’ Άγκατα μετέχει στο θεσμό Blancpain Super Trofeo σε Ευρώπη, Ασία και Β. Αμερική. Η έκδοση EVO που αποκαλύφθηκε χθες διαθέτει αναβαθμίσεις που εντοπίζονται πρωτίστως στον τομέα της αεροδυναμικής και λιγότερο στα μηχανικά μέρη.
Όπως ανακοινώθηκε, το νέο αυτό «πακέτο» εξασφαλίζει στην Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO καλύτερο κατά 1,5 δλ. γυρολόγιο στην ιταλική πίστα της Monza. Κι αυτό, χωρίς καμία απολύτως αναβάθμιση στην ισχύ του ατμοσφαιρικού V10 κινητήρα, που εξακολουθεί να αποδίδει 620 ίππους συνδυαζόμενος μ’ ένα σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της X-Track με 6 σχέσεις.
Διατηρώντας ως είχαν το δάπεδο, το εμπρός splitter και τον πίσω διαχύτη, η Lamborghini επενέβη σε συνεργασία με την Dallara Engineering στο σχήμα του εμπρός προφυλακτήρα, που πλέον διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ διαφορετικό είναι και το σχήμα του εμπρός καπό, στο οποίο προσετέθη ένας ευμεγέθης αεραγωγός, ο οποίος διοχετεύει αέρα στο εσωτερικό.
Οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει στο πίσω μέρος με την προσθήκη ενός κατακόρυφου πτερυγίου, ακριβώς πάνω στο κάλυμμα του V10, που εξασφαλίζει καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, ο αεραγωγός στην οροφή επιτρέπει τη διοχέτευση μεγαλύτερων ποσοτήτων αέρα προς τον κινητήρα, ενώ ανασχεδιασμένες και οι αντίστοιχες «οπές» στο πλάι. Όλα τα παραπάνω συμβάλουν ώστε το σώμα της νέας Huracan Super Trofeo EVO να εμφανίζει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση της τάξης του 8% σε σχέση με την προκάτοχό της.
Στον τομέα των μηχανικών μερών οι μόνες αναβαθμίσεις που ανακοινώθηκαν από την ιταλική εταιρεία αφορούν στο νέο σύστημα εξαγωγής που συνδυάζεται με νέο καταλυτικό μετατροπέα, καθώς και στη διαφορετική ρύθμιση του υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης._X.A.