Νεότερες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για την κορυφαία έκδοση του «μικρού» Fiesta.
Το τρίτης γενιάς νέο Focus RS αποτέλεσε, μετά το εντυπωσιακό Ford GT, το δεύτερο από τα δώδεκα νέα σπορ μοντέλα που πρόκειται να παρουσιάσει στο εγγύς μέλλον η εταιρεία και το νεοσύστατο τμήμα Ford Performance, στο οποίο ενσωματώνονται πλέον οι ομάδες εξέλιξης των Team RS, SVT (Special Vehicle Team) και Ford Racing. Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, τα… σίγουρα επόμενα δείγματα γραφής του εξειδικευμένου αυτού «παρακλαδιού» της Ford είναι τα F-150 Raptor και η Mustang GT350R. Και όπως όλα δείχνουν –αν και τίποτα ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα- στις αρχές του 2017, η έκδοση RS του Fiesta.
Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα του γερμανικού αυτοκινητικού Τύπου, το νέο αυτό μέλος της οικογένειας RS θα παρουσιαστεί σε κάτι περισσότερο από έναν χρόνο από σήμερα, ούτως ώστε η ημερομηνία λανσαρίσματός του να συμπέσει με την επέτειο των 40 χρόνων του μοντέλου.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δεν θα βρίσκεται ένας 2λιτρος κινητήρας τούρμπο της γενιάς EcoBoost, αλλά μια αναβαθμισμένη σε ισχύ «παραλλαγή» του υπάρχοντος συνόλου που κινεί σήμερα το ST. Η ισχύς του, ύστερα από τις… φροντίδες της Ford Performance, θα φτάνει τους 250 ίππους.
Φυσικά, το «μικρό» RS θα είναι δικίνητο, κάτι που αν μη τι άλλο συνάδει απόλυτα με την «αρχιτεκτομική» των ανταγωνιστών του στο συγκεκριμένο τομέα. Ας μην ξεχνάμε πως μια τέτοια απόφαση θα διατηρήσει, συν τοις άλλοις, το συνολικό κατασκευαστικό κόστος της εν λόγω έκδοσης σε… λογικά επίπεδα._Χ.Α.