Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι η γκάμα της δεύτερης γενιάς του Nissan Leaf θα εμπλουτιστεί με την έκδοση Nismo.
Μάλιστα, στην επερχόμενη στα τέλη του τρέχοντος μήνα Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο το ντεμπούτο της θα κάνει και η πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου, μια γεύση από το οποίο μπορεί να πάρει κανείς σήμερα από τo σετ φωτογραφιών που αναρτήθηκε από τους ιθύνοντες του ιαπωνικού εργοστασίου.
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πληροφορίες που να αφορούν τις τεχνικές περγαμηνές της έκδοσης. Εικάζεται, πάντως, πως οι αναρτήσεις θα δεχτούν τη φροντίδα του παραρτήματος Nismo, που χρόνια τώρα «επιμελείται» των μοντέλων της Nissan, μεγαλύτερα φρένα καθώς και περεταίρω ενισχύσεις στη δομή του αμαξώματος. Ερωτηματικό παραμένει επίσης και στον τομέα της απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα που θα αναλάβει την κίνηση της καυτής αυτής έκδοσης του νέου Nissan Leaf.
Θυμίζουμε πως η δεύτερη γενιά του μοντέλου, πέραν της αναθεωρημένης σχεδίασής της, ξεχωρίζει για το νέο ηλεκτροκινητήρα με τον οποίο εξοπλίζεται, ο οποίος αποδίδει πλέον 150 ίππους. Την ίδια στιγμή παράγει ροπή της τάξης των 320 Nm από τις 0 σ.α.λ., σε αγαστή συνεργασία με μια μπαταρία 40 kWh. Από το 2018, για προφανείς βέβαια λόγους, η Nissan αναμένεται να εισάγει στη γκάμα του μια έκδοση με μπαταρία 60 kW, που θα φέρει την ονομασία E-Plus, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την αυτονομία του.
Προς το παρόν, η βασική εξασφαλίζει με μια πλήρη φόρτιση αυτονομία 378 χλμ., με την επερχόμενη των 60 KWh να αγγίζει, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Ιαπώνων, τα 500 χλμ. Θυμίζουμε πως η απελθούσα γενιά του ιαπωνικού μοντέλου φιλοξενούσε μέχρι τώρα μια μπαταρία με χωρητικότητα 30 kWh στην κορυφαία έκδοσή του.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου του νέου Nissan Leaf, η οποία μπορεί να γεμίσει σε ποσοστό που φτάνει το 80% με την αρωγή ταχυφορτιστή σε χρόνο μόλις 40 λεπτών, «στεγάζεται» σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο δάπεδο του αμαξώματος, το οποίο ζυγίζει, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσαν σήμερα οι Ιάπωνες, 1.535 κιλά. Παρά το «τσιμπημένο» αυτό νούμερο, το νέο Nissan Leaf είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω από 8 δλ._X.A.