Η Tesla δημοσιοποίησε τα επίσημα στοιχεία του δεύτερου τριμήνου του έτους που αφορούν στο πλήθος των ατυχημάτων που έλαβαν χώρα με το στόλο των οχημάτων της να κινείται με ενεργοποιημένο το σύστημα Autopilot.
Η Tesla είναι η μοναδική εταιρεία η οποία έχει ξεκινήσει (από το 2018) να δημοσιοποιεί επίσημα στοιχεία αναφορικά με τo πλήθος των ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται τα αυτοκίνητά της όταν «οδηγούνται» με ενεργοποιημένο το γνωστό και μη εξαιρετέο, πλέον, σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Autopilot.
Σύμφωνα με τη νέα έκθεση, η οποία αφορά στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Tesla κατέγραψε 1 μόλις ατύχημα με το σύστημα Autopilot ενεργοποιημένο για κάθε 7,29 εκατ. χιλιόμετρα οδήγησης. Χωρίς τη χρήση του τελευταίου, αλλά με τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης των αυτοκινήτων της στη θέση «on», η αμερικανική εταιρεία κάνει λόγο για 1 ατύχημα για κάθε 3,65 εκατ. χιλιόμετρα. Όταν τα οχήματά της οδηγήθηκαν με τα εν λόγω συστήματα, αλλά και το Autopilot, σε πλήρη αδράνεια, η Tesla «είδε» τον σχετικό δείκτη να ανεβαίνει στο 1 ατύχημα για κάθε 2,51 εκατ. χιλιόμετρα.
Στις σχετικές ανακοινώσεις της, η Tesla επισημαίνει με νόημα ότι τα πιο πρόσφατα δεδομένα της αμερικανικής NHTSA καταδεικνύουν ότι στις ΗΠΑ ο αντίστοιχος δείκτης είναι 1 ατύχημα ανά 770.000 χλμ.
Δεδομένου όμως του γεγονότος ότι το Autopilot χρησιμοποιείται επί του παρόντος κυρίως σε αυτοκινητόδρομους, εκεί δηλαδή όπου είναι πολύ πιο εύκολο να «μαζέψει» κανείς πολλά χιλιόμετρα χωρίς ατυχήματα, η σύγκριση των επίσημων στοιχείων της Tesla σε σχέση με εκείνα της NHTSΑ είναι πρακτικά ανέφικτη.